کد خبر 246195
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

مجلس یازدهم، مجلس امانت‌داری بود + فیلم

مجلس یازدهم، مجلس امانت‌داری بود + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تمدید قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را حق مسلم جامعه ایثارگران می‌داند و از این جهت بر این امر اصرار دارد.

مهدی باقری، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات، در درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: به عنوان یک فرزند شهید که در مجلس یازدهم حضور داشتم؛ احساس جدی‌ام این است که مجلس یازدهم در راستای سیاست‌های کلان کشور حرکت کرده و جهت‌گیری‌هایی درستی در جهت خدمت‌رسانی به مردم داشته است.

وی در ادامه افزود: این مجلس همچنین در طول این چهارسال چالش‌های نظام را هم به درستی تشخیص داد و هم به درستی به آن‌ها ورود کرد 

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر امانت‌داری نمایندگان مجلس یازدهم ادامه داد: ما به سهم خودمان تلاش کردیم که مفید باشیم. اما اولین نقد را هم خودمان به خودمان وارد می‌دانیم. قطعا به نقطه‌ی ایده‌آلی که خودمان انتظار داشته‌ایم نرسیدیم؛ اما من فکر می‌کنم که مجلس یازدهم مجلس امانت‌داری بود و تلاش‌های که انجام داد همه در راستای خدمت رسانی صادقانه بود.

باقری همچنین گفت: امیدوارم که مجلس دوازدهم در همه حوزه ها و خصوصا حوزه مسائل معیشتی کارهای بر زمین مانده مجلس یازدهم را با قوت بیشتری دنبال کند و در راه خدمت به مردم موفق باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha