کد خبر 245985
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

تصادف شدید در بزرگراه همت تهران/ یک نفر کشته شد

تصادف شدید در بزرگراه همت تهران/ یک نفر کشته شد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری اچ‌سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و فوت راننده پراید در این حادثه در ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام خبر این تصادف، گفت : مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز یکدستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس درحال تردد بوده که با یک دستگاه سواری پراید به‌شدت تصادف کرده و پس از این برخورد سواری پراید از مسیر خارج و پس از عبور از جداول حاشیه راه، با تیر برق برخورد می‌کند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه راننده حدود ۳۰ ساله مرد به‌علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم می‌شود که به بیمارستان منتقل شده است.

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، تیم کارشناسی پلیس بزرگراه های تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن‌سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص گردید علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتما از چراغ راهنما استفاده کنند. همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصا تاریکی هوا و شب‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند. این همان سرعتی است که درصورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کرده تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کنند.

سرهنگ جوانبخت با بیان اینکه رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری کنند، ابراز امیدواری کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک، شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha