کد خبر 245950
۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱

مرحله پیش مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛

برتری ایران مقابل ترکمنستان در پایان نیمه اول/ قائدی در ثانیه‌های پایانی جبران کرد

برتری ایران مقابل ترکمنستان در پایان نیمه اول/ قائدی در ثانیه‌های پایانی جبران کرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال ایران و ترکمنستان در دور برگشت از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی حیات، تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و از گروه E این رقابتها، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه کپه داغ برابر میزبان خود ترکمنستان به میدان رفت که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر قرمزپوشان کشورمان به پایان رسید.

در این نیمه که ملی‌پوشان ایران تیم برتر مسابقه بود، در نهایت و در دقیقه ۵+۵۰ توانست توسط مهدی قائدی و روی پاس مهدی طارمی قفل دروازه میزبان را باز کرده و با برتری راهی رختکن شود.

البته قائدی در دقیقه ۲۲ یک فرصت بسیار خوب را از دست داد و درحالیکه روی حرکت طارمی و پاس او، در موقعیت فوق‌العاده‌ای قرار داشت، دروازه خالی را باز کند اما با گل ثانیه‌های پایانی، به نوعی موقعیت از دست داده را جبران کرد.

امیر قلعه‌نویی در این نیمه از سید حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی در ترکیب ایران بهره برد و ترجیح داد علیرضا بیرانوند را نیمکت‌نشین کند.

تیم ملی ترکمنستان هم با ترکیب رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف برابر ایران به میدان آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha