کد خبر 245923
۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

وضعیت راه‌ امروز سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه؛

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد/ ترافیک سنگین در جاده هراز!

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد/ ترافیک سنگین در جاده هراز!

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین برخی از محورهای آزادراه‌های رشت – قزوین و کرج – قزوین هم با ترافیک‌های سنگین روبرو شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه استان البرز در این رابطه، از ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: این ممنوعیت به‌دلیل بار سنگین ترافیک در محدوده تونل ١٨ آزادراه تهران - شمال اعمال شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت در استان‌های البرز و مازندران در دو خط شمالی و جنوبی اعمال شده تا بار ترافیکی تخلیه شود، از مسافران خواست قبل از آغاز سفر از وضعیت ترافیکی جاده‌ها مطلع شوند.

گفتنی است، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور علاوه بر اینکه تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع است، ترافیک سنگینی در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا شنگلده و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های کلرد، بایجان و شنگلده ایجاد شده است.

همچنین ترافیک سنگین آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سروان و ورودی شهررودبار بوجود آمده و آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و حصارک هم با این مشکل روبرو شده است.

از سوی دیگر تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) وجود دارد و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha