کد خبر 245856
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

به مناسبت فرارسیدن سال نو برگزار شد؛

تجدید میثاق کارکنان بنیاد شهید اصفهان با آرمان های شهدا

تجدید میثاق کارکنان بنیاد شهید اصفهان با آرمان های شهدا

به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان مراسم تجدید میثاق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با آرمان های شهدا در گلستان شهدا برگزار شد.

تجدید میثاق کارکنان بنیاد با آرمان‌های شهدای والامقام

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۷کد مطلب : ۴۸۰۹۲۷

به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه رمضان مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان،حضرت آیت الله مهدوی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاونین و کارکنان بنیاد در گلستان شهدا، برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه رمضان مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان،حضرت آیت الله مهدوی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاونین و کارکنان بنیاد در گلستان شهدا، برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید در آیین تجدید میثاق نوروزی با شهدا ضمن تبریک به مناسبت عید سعید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن گفت: پرسنل بنیاد بر اساس آیین هر ساله و در ایام نوروز و اولین روز کاری سال با توسل به شهدا و توجه به اهداف آنها روح و جسم خود را بیمه می‌سازند.

احمدی نیا افزود: شهدا در سخت ترین و بحرانی ترین اوضاع، کشور را هدایت و مدیریت کردند، امروز ما به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم از ارکان نظام اسلامی که امانت گرانقدر شهداست با همان نگاه جهادی و انقلابی صیانت نمائیم.

وی با تحلیل شرایط فرهنگی و اجتماعی در جامعه و تاکید بر اجرا و برنامه ریزی دقیق برای احقاق شعار سال اظهار داشت: جهاد ادامه دارد و انشاالله امسال با توصیه‌های مقام معظم رهبری بتوانیم در مسیر تعالی طی طریق کنیم. مدیرکل بنیاد، شهدا را بهترین فرماندهان زمان خود معرفی کرده و خاطرنشان نمود: با توجه به میانگین بالای سنی جامعه هدف و همچنین شرایط اجتماع در نظر داشتن اولویت زمان برای ارائه خدمت به ایثارگران ضروری است.

وی با اشاره به شأن و جایگاه رفیع شهدا تاکید کرد: در بعد خدمتگزاری و پاسخگویی باید به گونه ای عمل کنیم که رضایتمندی شهدا، و خانواده‌ی معظم ایثارگران حاصل شود.

شایان ذکر است نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله مهدوی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان اقامه گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha