کد خبر 245824
۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

حملات راکتی و پهپادی به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه

حملات راکتی و پهپادی به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه

پایگاه غیر قانونی نظامیان آمریکایی، شاماه امروز یکشنبه در منطقه «المالکیه» واقع در شمال شرق سوریه هدف حملات راکتی و پهپادی قرار گرفت، ولی اطلاعاتی درباره میزان خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ شبکه خبری المیادین شامگاه امروز یکشنبه به نقل از منابع خود گزارش داد که صدای چند انفجار از پایگاه آمریکا در استان الحسکه (شمال شرق سوریه) شنیده شده است.

این منابع با بیان اینکه انفجارهای مذکور در پایگاه «خراب الجیر» در «المالکیه» رخ داده است، گفتند که این پایگاه، هدف سه راکت قرار گرفته که به داخل آن اصابت کرده است.

به گفته منابع مذکور، پس از این حمله راکتی، یک حمله با پهپاد نیز به این پایگاه انجام شد که هنوز اطلاعاتی درباره میزان خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

چندی پیش نیز، صدای چند انفجار از داخل پایگاه غیرقانونی نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر شنیده شد. این پایگاه در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه قرار دارد.

منابع میدانی خبر دادند که این صداها ناشی از حملات راکتی به این پایگاه بوده، ولی در جریان حملات مذکور، نظامیان آمریکایی آسیب ندیدند.

نیروهای مقاومت سوریه و عراق بارها پایگاههای غیر قانونی آمریکا در داخل این کشورها را هدف حملات راکتی و پهپادی قرار داده‌اند. نیروهای مقاومت تأکید دارند که این حملات تا زمان اخراج نظامیان آمریکایی، ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha