کد خبر 245699
۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی تشریح کرد؛

جزئیات تسهیلات بانک دی در طرح فرزانه ارزش آفرین

جزئیات تسهیلات بانک دی در طرح فرزانه ارزش آفرین

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی گفت: تسهیلات بانک دی در قالب عقد مرابحه در طرح فرزانه ارزش آفرین پرداخت می شود.

مهدی پورمهر، رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات در مورد تسهیلات بانک دی در قالب طرح فرزانه ارزش آفرین گفت: تسهیلات فرزانه ارزش آفرین از محل رسوب یا میانگین حسابی که مشتریان بانک دی در حساب خود سپرده گذاری و براساس آن، امتیاز کسب می کنند، با نرخ ۱۰ تا ۲۳ درصد قابل دریافت است.

نرخ تسهیلات طرح فرزانه ارزش آفرین

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی گفت: نوع عقدی که این بانک در قالب طرح فرزانه ارزش آفرین به مشتریان تسهیلات می دهد، در قالب مرابحه هست.

وی در مورد نرخ تسهیلات طرح فرزانه ارزش آفرین گفت: نرخ تسهیلات در طرح فرزانه ارزش آفرین ۱۰ تا ۲۳ درصد است.

مدت بازپرداخت تسهیلات فرزانه ارزش آفرین

به گفته رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی، دوره سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات فرزانه ارزش آفرین یک تا ۱۲ ماه و مدت بازپرداخت اقساط شش تا ۶۰ ماه است.

پورمهر با بیان اینکه این طرح، طرح جذابی برای مشتریان حقیقی و همچنین شرکت ها و سازمان هاست، ادامه داد: شرکت ها و سازمان ها می توانند پرسنل خود را برای دریافت این تسهیلات به بانک دی معرفی کنند. همچنین کسب و کارهایی که پایانه های فروشگاهی و گردش حساب در حساب طرح فرزانه در این بانک دارند، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اتصال حساب فرزانه ارزش آفرین با پایانه های فروشگاهی بانک دی

رئیس اداره تحقیقات بازار و طراحی محصول بانک دی با اشاره به نکته مثبت این تسهیلات گفت: مشتریان در طرح فرازنه ارزش آفرین می توانند نرخ این وام و مدت بازپرداخت آن را انتخاب می کنند.

پورمهر با بیان اینکه کلیه مشتریان بانک دی که درگاه پرداخت اینترنتی یا پایانه فروشگاهی بانک دی را دارند با افتتاح حساب طرح فرزانه ارزش آفرین می توانند از مزایای این طرح نیز استفاده کنند، گفت: حساب طرح فرزانه ارزش آفرین می تواند به پایانه فروشگاهی یا درگاه پرداخت اینترنتی اتصال داشته باشد. بنابراین مشتریانی که از این خدمات استفاده می کنند به واسطه کسب و کارشان که جریان نقد ایجاد می کند می توانند از میانگین حسابشان برای دریافت این تسهیلات بهره ببرند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha