کد خبر 245663
۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

روایت تصویری استاد افشین بختیار از جاذبه های گردشگری منطقه ۵

روایت تصویری استاد افشین بختیار از جاذبه های گردشگری منطقه ۵

اولین سری از کارت پستال های جاذبه های گردشگری منطقه ۵ با طراحی روابط عمومی منطقه و چاپ موسسه همشهری منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ اولین سری از کارت پستال های جاذبه های گردشگری منطقه ۵ با طراحی روابط عمومی منطقه و چاپ موسسه همشهری منتشر شد.

محمدباقر فرهند « مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ » در این خصوص ابراز داشت: روابط عمومی با همکاری ستاد گردشگری منطقه اقدام به انتشار سری اول تصاویر استاد افشین بختیار کرده است. 

او اظهار داشت: در این مرحله ۳۴ عکس منتخب از تصاویر عکاسی شده توسط استاد با همکاری چاپخانه همشهری منتشر شده است که ویژه مخاطبین خاص مدیریت شهری در نظر گرفته شده است. 

فرهند با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه های گردشگری منطقه به شهروندان و گردشگران گفت: منطقه ۵ بالاخص در بخش کن دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است که در حوزه گردشگری طبیعت بی نظیر است. 

مدیر روابط عمومی منطقه ۵ افزود: بخش کن قدمتی در حدود ۷۰۰۰ سال دارد و تمدن بشری آثاری بی نظیر از خود به جای گذاشته که در کنار وجود ۱۳ امام زاده، بر محور آیینی و مذهبی این محدوده افزوده است.

بنابر این گزارش افشین بختیار فارغ‌التحصیل رشته برق صنعتی از دانشگاه علم و صنعت است. ایشان که دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معادل دکتری می‌باشد، حدود ٥٠ سال است که به کار عکاسی از موضوعات طبیعت، معماری، مردمی، صنعتی وهوایی از ایران و میراث فرهنگی و آثار باستانی مشغول است. از ایشان بیش از ٨٠ جلد کتاب نفیس ایران‌شناسی چاپ شده‌است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha