کد خبر 245610
۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

خضریان در گفتگو با «حیات» تاکید کرد؛

ضرورت تعامل دولت و مجلس جهت حل مشکلات در سال جدید/ از ابزارهای نظارتی برای تسویه حساب‌های سیاسی استفاده نشود

ضرورت تعامل دولت و مجلس جهت حل مشکلات در سال جدید/ از ابزارهای نظارتی برای تسویه حساب‌های سیاسی استفاده نشود

نماینده تهران در مجلس گفت: دولت و مجلس هرچقدر با همدیگر هماهنگ‌تر داشته باشند، در حل مشکلات و دغدغه‌های مردم بیشتر موثر خواهند بود.

علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با ضرورت همکاری دولت و مجلس در سال جدید که مجلس دوازدهم نیز شروع به‌کار خواهد کرد، گفت: تغییر دولت‌ها و مجلس‌ها تاثیر زیادی بر حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و  اقتصادی دارد ولی امسال که مجلس دوازدهم آغاز به‌کار می‌کند، سیاست‌گذاری‌ها رسما با رای مردم شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارکرد نهاد پارلمان این است که دیدگاه های مختلف کنار هم باشند، اضافه کرد: دولت و مجلس به عنوان دو قوه که ریل گذاری و اجرا را بر عهده دارند، چنانچه با همدیگر تعامل خوبی نداشته باشند، آن موقع شاهد این خواهیم بود که افراد یا گروهی در بخش دیگری ریل‌گذاری خواهند کرد که این کار سبب قفل شدن امور کشور می‌شود.

نماینده تهران در ادامه تاکید کرد: دولت و مجلس هرچقدر با همدیگر هماهنگ‌تر داشته باشند تاثیر بیشتری را در زندگی مردم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: البته وقتی می‌گوئیم مجلس با دولت همکاری بیشتر و بهتری داشته باشد، نباید این جمله را چنین معنا کرد که از نقش خود گذر کرده و ابزارهای نظارتی‌اش را کنار بگذارد بلکه نباید ابزارهای نظارتی را برای تسویه حساب‌های سیاسی به‌کار ببرد.

خضریان همچنین گفت: نمایندگان مجلس برای راه‌اندازی امور اجتماعی و کمک به مردم  به میدان آمده که در این صورت در حل دغدغه‌ها و مشکلات موثرتر واقع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha