کد خبر 245531
۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با «حیات»:

امیدوارم جوان‌هایی که به تیم ملی دعوت شدند به نیمکت پیچ نشوند/ تعطیلات باعث افت کیفیت لیگ خواهد شد

امیدوارم جوان‌هایی که به تیم ملی دعوت شدند به نیمکت پیچ نشوند/ تعطیلات باعث افت کیفیت لیگ خواهد شد

پیشکسوت فوتبال در رابطه با تقابل امروز ایران و ترکمنستان صحبت کرد.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت تیم ملی و بازیکنان دعوت شده به اردو از سوی امیر قلعه نویی، اظهار کرد: همانطور که وعده داده شده بود، تیم ملی از بعد از جام ملت‌ها و انتقاداتی که بابت بالا بودن میانگین سنی صورت گرفته بود، از این اردو چهره جدیدی به خودش گرفته و هم تعداد زیادی از نفرات پا به سن گذاشته اردوی قبلی خط خوردند و هم شاهد حضور بازیکنان جدید و جوانی به تیم ملی بودیم که امیدوارم درست و اصولی از آنها استفاده شود و بتوانند در آینده به کار فوتبال ما بیایند. 

وی افزود: البته در این فهرست هم ۲-۳ بازیکن حضور دارند که شرایط سنی آنها می‌گوید نمی‌تواند تا جام جهانی ملی پوش باقی بمانند و بهتر بود آنها هم از تیم ملی خداحافظی می‌کردند. ما از الان باید به فکر جانشین رامین رضاییان و شجاع خلیل‌زاده باشیم نه ۲ سال دیگر. اگر این اتفاق هم رخ می‌داد بهتر بود. امیدوارم جوان‌هایی که دعوت شدند به بازی گرفته شوند و اینطور نباشد به نیمکت پیچ و مهره شوند و صرفاً برای پایین آوردن میانگین سنی دعوت شده باشند و استفاده‌ای از آنها صورت نگیرد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل امروز با ترکمنستان توضیح داد: تیم ملی ما باید با هر ترکیب و روش بازی ترکمنستان تان را رفت و برگشت شکست دهد و تفاوت سطح فوتبال ما با آنها به قدری است که نیاز نباشد احتیاط را چاشنی کار خودمان کنیم. الان می‌توان به ۳-۴ نفر از همین نفراتی که جدید دعوت شدند بازی داد تا حضور در عرصه ملی را تجربه کنند و پخته شوند. حالا اشکالی ندارد به جای ۴ گل ۲ گل به آنها بزنیم. این فایده‌اش برای فوتبال ما بیشتر است. 

قاسمپور در مورد شرایط لیگ برتر هم گفت: لیگ ما به پویایی خوبی رسیده و رفته رفته رقابت در بالای جدول دارد داغ می‌شود. تیم‌های مدعی هفته اخیر را برده‌اند ولی نگرانی من این است که تعطیلات مسابقات دوباره باعث افت کیفی تیم‌ها شود چون که ما بدنسازی خوب و اصولی در ابتدای فصل نداریم و برای همین دو هفته که بازی‌ها تعطیل می‌شود بدن بازیکنان افت می‌کند و باعث کاهش سطح کیفی مسابقات می‌شود. تیم‌ها باید در طول تعطیلات با بازی‌های تدارکاتی و اردوهایی که می‌گذارند مانع از این اتفاق شوند. 

وی در پایان گفت: سال نو را به همه مردم خوب ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی خوب و سرشار از موفقیت برای آنها در پیش باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha