کد خبر 245504
۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

ترافیک در آزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است

ترافیک در آزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است

رئیس پلیس راه قزوین گفت: وضعیت ترافیکی آزادراه‌های استان نیمه سنگین و روان است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ فرهاد ذاکری منش شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در آزادراه قزوین - کرج، قزوین - رشت و قزوین - زنجان به دلیل قطع باران و خشکی جاده ها نیمه سنگین و روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: تیم های پلیس و گروه های جهادی به صورت آماده باش ۱۰۰ درصدی در سطح تمامی آزادراه ها، جاده های اصلی و فرعی حضور فعال دارند و همین مساله باعث شده تا خوشبختانه امروز هیچ حادثه منجر به فوتی هم نداشته باشیم.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: از رانندگان درخواست داریم تا به دلیل وضعیت نیمه سنگین و روان بودن ترافیک در مسیرهای ارتباطی استان، ضمن رعایت احتیاط و احترام گذاشتن به قوانین و مقررات رانندگی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و با رعایت فاصله طولی و عدم توقف در حاشیه راه سفری خاطره انگیزی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

به گفته این مسوول انتظامی، رانندگان همچنین با بستن کمربندی ایمنی خود و عدم استفاده از تلفن همراه از بروز هرگونه حادثه جلوگیری به عمل بیاورند.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطر نشان کرد: اگر حوادث منجر به تصادف برای رانندگان در طول سفر اتفاق افتاد بلافاصله نسبت به جا به جایی خودروهای خود به حاشیه راه اقدام کرده و سپس با پلیس تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha