کد خبر 245489
۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

در مسابقات اسنوکر چین؛

«حسین وفایی» نخستین پیروزی ورزشکاران ایران را در 1403 رقم زد

«حسین وفایی» نخستین پیروزی ورزشکاران ایران را در 1403 رقم زد

برترین نماینده اسنوکر ایران در مرحله سوم اسنوکر آزاد جهانی به پیروزی دست پیدا کرد و به جمع ۱۶ نفر برتر راه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، مسابقات آزاد جهانی چین در روزهای ۲۸ اسفند تا ۵ فروردین در شهر یوشان برگزار می‌شود. حسین وفایی برترین نماینده اسنوکر ایران، در اولین روز این رقابت‌های رنکینگی با گریم دات روبرو شد و حریف اسکاتلندی خود با رنکینگ جهانی ۵۰ را با نتیجه ۵-۱ پیروز پشت سر گذاشت.

وی با این پیروزی در مرحله بعدی به استقبال رابرت میلکینز انگلیسی با جایگاه ۱۴ رنکینگ جهانی رفت و وفایی با جایگاه ۲۱ موفق شد با پیروزی از این چالش عبور کند. وفایی با این پیروزی امید تازه‌ای به خود و طرفدارانش داد که دوباره روند پیروزی‌ها و صعودش را از سر بگیرد.

برترین نماینده اسنوکر ایران با دومین پیروزی خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌های چین رسید و حالا باید پنجشنبه، دوم فروردین با برنده بازی سالیوان و لوهاتیان رقابت کند. به نظر می‌رسد این رقابت نیز با پیروزی سالیوان همراه باشد زیرا رقیب او در جایگاه ۲۸ جهانی قرار دارد و به نظر حریف سختی برای او به نظر نمی‌آید. با این حال به احتمال زیاد پنجشنبه حسین باید حریف اُسالیوان اسطوره اسنوکر جهان شود.

وفایی سال جدید میلادی را با روند نزولی شروع کرد که از رتبه جهانی ۱۵ به ۲۱ رسیده و خودش عدم موفقیت در رقابـت‌هایش را بی‌انگیزگی اعلام کرده بود. حالا او توانسته در اولین رقابت‌های سال جدید، حریفانی با رتبه‌ بالاتر از خود را شکست دهد و این موضوع می‌تواند نشان دهنده روند خوب او رد سال جدید باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha