کد خبر 245372
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

کاشت درخت به پاسداشت شهدا و نفس های تازه شهر منطقه ۵ 

کاشت درخت به پاسداشت شهدا و نفس های تازه شهر منطقه ۵ 

گودرزی گفت: به مناسبت هفته ملی منابع طبیعی و روز درختکاری، در سطح محدوده نواحی ۷ گانه و در بیش از ۱۷۰ بوستان سطح منطقه، تعداد ۱۴۰۰۰  اصله درخت مثمر و غیر مثمر را غرس شد که به تعداد شهدای بزرگوار منطقه ۵ در هر ناحیه صورت گرفت. 

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ داوود گودرزی شهردار منطقه ۵  گفت: به مناسبت هفته ملی منابع طبیعی و روز درختکاری، در سطح محدوده نواحی ۷ گانه و در بیش از ۱۷۰ بوستان سطح منطقه، تعداد ۱۴۰۰۰  اصله درخت مثمر و غیر مثمر را غرس شد که به تعداد شهدای بزرگوار منطقه ۵ در هر ناحیه صورت گرفت. 

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: در این خصوص نواحی با کمک خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، فرماندهان انتظامی و سپاه، روحانیون مساجد و نخبگان و مدیران محلات اسلامی در محدوده خود ، به کاشت این درختان اقدام کردند. 

گودرزی با اشاره به اهمیت موضوع درختکاری و ترویج فرهنگ کاشت درخت بر اساس سیره معصومین علیهم السلام و مشی عملی مقام معظم رهبری گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان و در روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه  در کنار خانواده معظم شهدا ، روحانیون ، نخبگان، مدیران منطقه ای و انتظامی و نظامی ، دانش آموزان و دیگر مهمانان با حضور در بوستان الهام تعداد ۱۱۰ اصله درخت مثمر نیز کاشته شد تا یاد این عزیزان همواره باقی بماند. 

او افزود: در این برنامه مادرانی که خداوند به تازگی فرزند به ایشان اعطا کرده نیز در این بوستان حاضر شدند و در قالب طرح نفس های تازه شهر و به احترام محیط زیست، به نام فرزندان خود درخت غرس کردند. 

لازم به توضیح است که این برنامه با همت معاونت خدمات شهری ، معاونت فرهنگی ، ناحیه ۴ و ۷ و روابط عمومی منطقه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha