کد خبر 245329
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

شکست نوجوانان و برتری جوانان هندبال ایران برابر روسیه در دیداری تدارکاتی

شکست نوجوانان و برتری جوانان هندبال ایران برابر روسیه در دیداری تدارکاتی

تیم هندبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار تدارکاتی هم بازی را به روسیه واگذار کرد و تیم جوانان نیز برابر روسیه به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم هندبال نوجوانان ایران که همراه با تیم‌های‌ نوجوانان روسیه و بلاروس در تورنمنت بین‌المللی مسکو شرکت کرده بود، امروز(دوشنبه) در آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم نوجوانان روسیه به میدان رفت و نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

در این رقابت‌ها که اولین اردوی برون مرزی تیم نوجوانان جهت آماده‌سازی‌ برای رقابت‌های قهرمانی آسیا بود، نوجوانان کشورمان در سه دیدار مقابل تیم‌های‌ نوجوانان بلاروس و روسیه به میدان رفتند.

تیم هندبال نوجوانان کشورمان پس از برگزاری سه دیدار مذکور و حضور در تورنمنت مسکو صبح فردا(سه شنبه) به وطن باز می‌گردد.

تیم نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است. دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۳ شهریور سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

همچنین عصر امروز دومین دیدار دوستانه بین تیم‌های هندبال جوانان ایران و روسیه برگزار شد که جوانان ایران توانستند در پایان بازی با پیروزی از زمین خارج شوند.

جوانان ایران در پایان این بازی با نتیجه ۲۸ - ۳۰ توانستند حریف را شکست دهند تا دومین پیروزی خود برابر تیم قدرتمند روسیه را کسب کنند.

روز گذشته نیز تیم ملی هندبال جوانان ایران با نتیجه ۲۵ - ۲۶ مقابل روسیه به برتری رسیده بود.

تیم ملی هندبال جوانان ایران فردا آخرین بازی دوستانه خود با تیم ملی هندبال جوانان روسیه را برگزار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha