کد خبر 245319
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

سابریست‌ها به دنبال قطعی کردن سهمیه پاریس در مجارستان

سابریست‌ها به دنبال قطعی کردن سهمیه پاریس در مجارستان

تیم ملی شمشیربازی ایران برای حضور در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک راهی مجارستان شد. سابریست‌های کشورمان در این مسابقات به دنبال قطعی کردن سهمیه تیمی خود برای حضور در پاریس هستند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به منظور حضور در آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک و قطعی کردن سهمیه خود برای بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس امروز (دوشنبه) عازم مجارستان شدند. آنها آخرین جلسات تمرینی برای حضور در این جام را زیر نظر «کریستین بائو» انجام می‌دهند.

جام‌جهانی مجارستان آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۴ به حساب می‌آید، این مسابقات از جمعه (۳ فرودین) آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست به رقابت‌های انفرادی اختصاص دارد و در روز سوم هم رقابت‌های تیمی برگزار می‌شود.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران ترکیب تیم اعزامی را تشکیل می‌دهند.

ملی‌پوشان اسلحه سابر طی سه روز آینده، آخرین جلسات تمرینی خود را برای حضور در جام‌جهانی مجارستان زیر نظر «کریستین بائو» مربی فرانسوی تیم ملی و مسعود فتوحی پیگیری می‌کنند.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی در جام جهانی مجارستان شرکت می‌کند که به دلیل ۲۴ اختلاف امتیاز با ژاپن، تنها رقیب آسیایی‌اش برای کسب سهمیه تیمی المپیک، تا حد زیادی دستیابی به این سهمیه را قطعی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha