کد خبر 245302
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

کشتی جام قهرمانان ترکیه؛

۶ طلا در انتظار آزاد و فرنگی‌کاران جوان

۶ طلا در انتظار آزاد و فرنگی‌کاران جوان

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه امروز (دوشنبه) در سه وزن پایانی پیگیری شد که ۶ نماینده کشورمان به فینال و ۲ نفر دیگر به رده‌بندی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مسابقات سه وزن پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است.

نتایج نمایند گان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۶۵ کیلوگرم سجاد پیردایه با شکست دادن تمامی رقبا راهی دیدار نهایی شد. وی در این دیدار با کشتی‌گیری از جمهوری آذربایجان رقابت خواهد کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی با عبور از سد همه‌ی حریفان فینالیست شد. او نیز در فینال حریفی از جمهوری آذربایجان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مرصاد شاکری در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد. وی برای کسب نشان برنز باید با حریفی از جمهوری آذربایجان مبارزه کند.

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی با غلبه بر تمامی حریفان به فینال رسید. وی در دیدار نهایی با حریفی از کشور ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رضا آذرشب با شکست دادن تمامی حریفان راهی دیدار نهایی شد. محمد ارجمند دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول حضور داشت با غلبه بر همه حریفان راهی فینال شد تا دو نماینده کشورمان رو در روی هم قرار بگیرند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی موفق شد تمامی رقبای خود را مغلوب کند و راهی فینال شود. وی در دیدار نهایی با حریفی از مجارستان رقابت خواهد کرد. ابوالفضل میرزاده نیز باید برای کسب مقام سومی با حریفی از مجارستان سرشاخ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha