کد خبر 245242
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

نماینده زاهدان در گفتگو با «حیات»:

مشکل چابهار و دشتیاری نبود زیرساخت است/ پیشنهاد تشکیل کمیته ویژه برای حل مشکلات سیل‌زدگان + فیلم

مشکل چابهار و دشتیاری نبود زیرساخت است/ پیشنهاد تشکیل کمیته ویژه برای حل مشکلات سیل‌زدگان + فیلم

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی به بیان مشکلات و چالش‌های موجود در استان سیستان و بلوچستان و تمهیدات صورت گرفته برای کمک به سیل زدگان منطقه چابهار و دشتیاری پرداخت.

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات درباره تمهیدات صورت گرفته برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در آستانه سال جدید گفت: موضوع سیل چابهار خصوصا در حوزه دشتیاری خیلی نگران کننده بود. از همان روزهای اول همه دستگاه‌های محلی و منطقه ای به این موضوع ورود کردند.

وی با بیان اینکه موضوع کمک به سیل زدگان توسط مسئولین استانی و نمایندگان استان مورد پیگیری قرار گرفته افزود: بنده هم بار ها از طریق وزارت کشور پیگیری هایی برای اعزام امکانات و کمک‌های وسیع به منطقه داشتم که این کار تا حدودی صورت گرفت.

مالکی با تاکید بر مسئله فقدان زیرساخت های لازم در حوزه دشتیاری بزرگ به عنوان مشکل اساسی این منطقه گفت: همانطور که می‌دانید چابهار شرایط خاص خود را دارد اما در چند کیلومتری این منطقه چهره خشن فقر و فقدان زیرساخت ها را مشاهده می‌کنیم که حتما باید باید نسبت به این مسئله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: برای حل این مسئله پیشنهادی که مطرح کرده ایم این است که یک کمیته به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور ایجاد بشود که بتوانیم از ظرفیت‌های وزارتخانه‌های اصلی برای رسیدگی به وضعیت زیرساخت‌های حوزه دشتیاری و چابهار استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha