کد خبر 245180
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

تیم منتخب هفته بیست و یکم؛ حضور فعال مدافعان گلزن

تیم منتخب هفته بیست و یکم؛ حضور فعال مدافعان گلزن

هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم روز گذشته با انجام 8 بازی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ روز گذشته شاهد انجام 8 دیدار از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بودیم که در شهرهای مختلف برگزار شد و این هفته از مسابقات که هفته پایانی سال 1402 محسوب می‌شد هم به پایان خود رسید. به این بهانه تیم منتخب نفرات برتر این هفته از رقابت‌ها از بازیکنانی که عملکرد قابل قبولی داشتند به شرح زیر است:

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (استقلال تهران)

روز خوبی مقابل هوادار داشت و بارها با واکنش‌های خوبی که داشت توانست اثر مثبت خودش را روی کلین شیتی که در این بازی به ثبت رسید گذاشت و باعث شد تک گل زود هنگام آبی‌ها به حریف همشهری منجر به کسب سه امتیاز و حفظ فاصله در صدر جدول شود.

مدافع میانی: حسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)

بعد از یک هفته غیبت به دلیل محرومیت، بازگشت با شکوهی به ترکیب پرسپولیس داشت و علاوه بر کمکی که به تیمش در راه ثبت کلین شیت در این دیدار داشت، هر دو گل سرخپوشان را هم به ثمر رساند تا چهره اول پرسپولیس در این بازی و برتری موثر مقبال پیکان باشد.

مدافع میانی: فریبرز گرامی (ذوب آهن)

در خط دفاعی ذوب آهن روز خوبی را پشت سر گذاشت و کم اشتباه ظاهر شد و مزد بازی خوبش را هم با زدن یکی از گل‌های این دیدار گرفت تا فرد موثری در این بازی باشد و به گاندوها در مسیر رسیدن به تک امتیاز این بازی دشوار کمک کرده باشد. او از بهترین‌های هفته بیست و یکم بود.

مدافع میانی: آرمین سهرابیان (استقلال تهران)

این هفته، هفته گلزنی مدافعان بود و سهرابیان هم چنین نقشی را برای استقلال ایفا کرد. بازی هنوز ثانیه‌های ابتدایی خودش را سپری می‌کرد که سهرابیان با یک نفوذ به موقع روی پاس مهدی‌پور گل اول استقلال را به ثمر رساند و همین یک گل کافی بود تا آبی‌ها 3 امتیاز دیگر کسب کرده و صدرجدول را حفظ کنند.

هافبک دفاعی: فرشید باقری (مس رفسنجان)

به قدری خوب کار کرد که در نیم فصل استقلال خواهانش بود ولی مسی‌ها ستاره خود را در پست هافبک دفاعی حفظ کردند. باقری مقابل ذوب آهن چهره برتر تیمش بود که بارها قطع توپ‌های به موقع داشت و در بازیسازی برای تیمش هم نقش مفیدی ایفا کرد و با دادن یک پاس گل اثرش را روی نتیجه این دیدار گذاشت.

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

حسابی در اوج آمادگی به سر می‌برد و این روزها در هر بازی نقش مفیدی برای پرسپولیس و نتیجه بازی ایفا می‌کند و مقابل پیکان هم یک پاس گل به کنعانی زادگان داد. او فرصت‌های خوب دیگری هم برای پرسپولیس ایجاد کرد که مهاجمان تیم به خوبی از آن استفاده نکردند. ترابی در قامت یک ستاره برای تیمش حاضر شد.

هافبک هجومی: رضا شکاری (سپاهان)

ستاره خط هافبک سپاهان در این هفته ها یکی از عوامل اوج گیری دوباره طلایی پوشان بوده و جلوتر از سایر چهره‌های مطرح این تیم نظیر اسدی و مغانلو هر هفته برای تیمش خوش می‌درخشد. او یک گل مقابل گل گهر تیم سابقش به ثمر رساند و در سایر دقایق بازی هم حضور موثری در ترکیب داشت.

هافبک هجومی: امیر نوری (آلومینیوم)

بعد از گلی که از میانه زمین به پرسپولیس زد نامش سر زبان‌ها افتاد ولی او بازیکن خوبی است که در خدمت تیمش بازی می‌کند و در بازی این هفته مقابل نساجی هم یک گل سه امتیازی خوب برای آلومینیوم به ثمر رساند تا موثرترین چهره تیمش باشد و یکی از برترین‌های هفته بیست و یکم لقب بگیرد.

مهاجم: محمدمهدی محبی (مس رفسنحان)

عملکرد خوبی مقابل ذوب آهن داشت و علاوه بر گلی که به ثمر رساند بارها با حرکاتش خط دفاعی حریف را آزار داد و روی دروازه گاندوها موقعیت ایجاد کرد و اگر خوش شانس بود می‌توانست به گل دوم هم برسد ولی بدشانسی مانع این موضوع شد. محبی یکی از چهره‌های اصلی حذف استقلال از جام حذفی بود و این روزها برای تیمش خوب بازی می‌کند.

مهاجم: محمدرضا سلیمانی (ملوان)

تک گل مهاجم فرصت طلب انزلی‌چی‌ها برای کسب سه امتیاز مقابل صنعت نفت قعرنشین کافی بود. سلیمانی یک گل با فرصت طلبی خودش به ثمر رساند و دوندگی خوبی هم در زمین داشت و به عقب می‌آمد و برای خودش و تیمش موقعیت ایجاد می‌کرد. او نماینده ملوان در تیم منتخب هفته بیست و یکم است.

مهاجم: رحمان جعفری (تراکتور)

این هفته‌ها واقعاً در قامت یک ستاره درخشان در ترکیب سرخپوشان تبریزی به میدان می‌رود و بعد از درخشش مقابل فولاد، چهره اول تیمش در بازی با شمس آذر بود. او یک گل زد و یک پاس گل داد تا موثرترین نقش را در پیروزی ارزشمند خارج از خانه سرخپوشان تبریزی داشته باشد و با ادامه این روند جزو بهترین ستاره‌های لیگ خواهد بود.

سرمربی: پاکو خمز (تراکتور)

آهسته و پیوسته تیمش را به جمع مدعیان بالای جدول اضافه کرد و این هفته هم مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ سه امتیاز مهم خارج از خانه کسب کرد تا نشان دهد عزم خودش و تیمش برای رقابت با سرخابی‌ها در بالای جدول تا آخرین روز جدی است. او تیمش را به خوبی به سمت موفقیت هدایت می‌کند.

تیم منتخب هفته بیست و یکم؛ حضور فعال مدافعان گلزن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha