کد خبر 245170
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد؛

اورژانس خط مقدم بهداشت و درمان است

اورژانس خط مقدم بهداشت و درمان است

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اورژانس را خط مقدم بهداشت و درمان کشور دانست و اعلام کرد: سهم اورژانس از درآمد اختصاصی مراکز درمانی باید محقق شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین بدرقه راهیان سلامت نوروزی اورژانس کشور در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت، اظهار کرد: کادر اورژانس ایثارگرانه و فقط با یک تماس تلفنی از سوی بیمار یا همراهانش، ماموریت‌های سختی را انجام می‌دهند که قابل تقدیر است.

وی با بیان این‌که معاونت درمان وزارت بهداشت حامی و پشتیبان اورژانس است، اظهار کرد: واحد اورژانس در بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور زیر مجموعه معاونت درمان دانشگاه است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اورژانس نیاز به حمایت مالی دارد و از ابتدای امسال معاونت درمان با همراهی معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت ۶۰۰ میلیارد تومان به این مجموعه کمک کرده است و امیدواریم با تحقق سهم اورژانس از درآمدهای اختصاصی بیمارستان ها، بتوانیم در جهت رفع مشکلات اورژانس بکوشیم.

کریمی در پایان تاکید کرد: دستورالعمل طرح سلامت نوروزی به بیمارستان‌ها ابلاغ شده و این مراکز در تعطیلات نوروز باید کاملا آماده باش باشند و امیدواریم با کمک اورژانس شاهد کمترین عوارض سلامتی برای مسافران در نوروز باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha