کد خبر 245129
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

تظاهرات شهرک‌نشینان معترض ادامه دارد

تظاهرات شهرک‌نشینان معترض ادامه دارد

منابع خبری عبری زبان از تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان معترض علیه کابینه رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، منابع خبری عبری زبان اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض امشب هم به تظاهرات خود علیه کابینه رژیم صهیونیستی ادامه داده‌اند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت در مقابل ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات خود را برگزار کردند و خواهان امضای توافق تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در این تظاهرات شعار «توافق، همین حالا» را سر داده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که شهرک‌نشینان معترض در قدس اشغالی و نزدیک محل برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی نیز تظاهراتی اعتراضی را ترتیب داده‌اند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha