کد خبر 245042
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

ترکیب احتمالی استقلال در آخرین رویارویی سال

ترکیب احتمالی استقلال در آخرین رویارویی سال

استقلال با ترکیبی مشابه دیدارهای اخیر به مصاف هوادار خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر و در آخرین تقابل شاگردان جواد نکونام در سال ۱۴۰۲ دو تیم استقلال و هوادار امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ساعت ۲۱ در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم می‌روند. 

آبی‌های پایتخت بعد از تساوی بدون گل و گرفتن یک امتیاز از دربی به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا همچنان فاصله خود با رقبا را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کنند.

به نظر می‌رسد نکونام به ترکیب اصلی خودش دست نزده و با همان نفرات همیشگی پا به این مسابقه بگذارد.

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال امروز هم در ترکیب اصلی بازی می‌کند که کلین شیت خوبی در دربی به ثبت رساند.

محمدحسین مرادمند هم خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کرده و انتظار می‌رود در کنار رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان به میدان بروند و ایمان سلیمی بار دیگر به نیمکت بازخواهد گشت. در کنار آنها صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو وینگ بک آبی‌ها در بازی امروز هستند.

مهدی مهدی‌پور هم یکی از هافبک‌های استقلال خواهد بود که امروز از ابتدا به میدان می‌رود و روزبه چشمی نیز در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و جلوتر از آنها، شاهد حضور آرش رضاوند هستیم.

امروز گوستاوو بلانکو یک بار دیگر در خط حمله تیم قرار خواهد گرفت و در کنارش مارشاریپوف به میدان می‌رود و مهرداد محمدی گزینه تعویض در این پست خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با هوادار:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین مارشاریپوف، گوستاوو بلانکو

ترکیب احتمالی استقلال در آخرین رویارویی سال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha