کد خبر 245028
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

حمله پیشکسوت استقلال به خطیر:

لازم باشد بازهم علیه تو مصاحبه می‌کنم

لازم باشد بازهم علیه تو مصاحبه می‌کنم

پیشکسوت استقلال در مورد درگیری لفظی با مدیرعامل این باشگاه پیش از دربی توضیحاتی داد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص درگیری لفظی با علی خطیر پیش از دربی اظهار کرد: ما طبق رسم هر ساله تعدادی بلیت برای دربی از باشگاه می‌گیریم و آن را بین پیشکسوتان توزیع می‌کنیم که هر کس خواست دربی را از نزدیک ببیند به جایگاه برود. همه حای دنیا پیشکسوتانشان را تکریم می‌کنند ولی متاسفانه الان در باشگاه استقلال رفتارهایی دیده می‌شود که در تاریخ باشگاه فکر می‌کنم سابقه نداشته است. من به دفتر باشگاه مراجعه کردم تا بلیت‌ها را بگیرم و یک پاکت به من دادند و گفتند این بلیت فقط برای خود شماست. من گفتم برای خودم بلیت نمی‌خواهم و می‌خواهم بین بچه‌ها توزیع کنم که من را کشیدند بالا که با مدیرعامل روبرو شوم.

وی افزود: فکر می‌کنم این کار عمدی و برنامه‌ریزی شده بود که من با او روبرو شوم و آن رفتار را ببینم. بدون هیچ احترامی و حتی بدون دست دادند به من حمله کرد که چرا علیه من مصاحبه می‌کنی و برو بازهم هرچقدر می‌خواهی علیه من حرف بزن. من اولین بارم نیست که از مدیریت باشگاه انتقاد می‌کنم ولی همیشه احترام پیشکسوت باشگاه رعایت شده است و چنین رفتاری تا به امروز ندیده بودم. من هر مشکلی در تیم وجود داشته باشد و هرجا موضوعی برای انتقاد ببینم آن را مطرح می‌کنم و ترسی از کسی ندارم و دنبال پست و مقام هم نیستم. هرچه هم گفتم حقیقت بوده و نظر واقعی خودم بوده و با کسی خصومت شخصی ندارم.

نوری در رابطه با صحبت‌های جنجالی خودش قبل از دربی هم توضیح داد: من نظرم را گفتم. بیرانوند دیگر آن بیرانوند سابق نیست و به اصطلاح به نظرم اشباع شده است. دیدید که هم در جام ملت‌ها و هم بعد از آن در پرسپولیس چه عملکردی داشت. کنعانی‌زادگان هم همینطور و او هم بازی‌های پر اشتباهی داشته است. به نظرم سرمربی تیم ملی نگاهی به سایر بازیکنان داشته باشد و نفراتی مثل حسین حسینی را بیشتر ببیند و به او میدان دهد. حرف من کری خوانی نبود و نظر واقعی خودم را گفتم.

پیشکسوت استقلال در مورد دربی هم گفت: دربی کیفیت فنی بالایی نداشت ولی شما در نظر بگیرید با توجه به شرایط جدول تساوی هم به سود استقلال بود و توانست اختلاف 3 امتیازی را حفظ کند و پرسپولیس بود که به برد نیاز داشت و طبیعی بود آنها بیشتر حمله کنند. اینکه می‌گویند استقلال اتوبوسی و کی‌روش بازی می‌کند را قبول ندارم ولی دفاع کردن درست و گل نخوردن هم در فوتبال یک هنر است و مهم این است که استقلال توانست فاصله خودش را در صدر جدول حفظ کند.

نوری در مورد تقابل امروز با هوادار هم توضیح داد: هوادار تیم خوبی است و از زمانی که مسعود شجاعی آمده کمی شرایط فنی بهتری پیدا کرده ولی خب استقلال هیچ وقت مقابل این تیم مشکلی برای برد نداشته است. یک موضوع دیگر هم مطرح کنم باز می‌گویند انتقاد کرد. الان باشگاه دو روز مانده به بازی اطلاعیه داده و درخواست تغییر محل بازی را داده تا تماشاگر بتواند وارد ورزشگاه شود. این کارها برای فریب هواداران است و مشخص است که شب بازی نمی‌آیند ورزشگاه را تغییر دهند. شما می‌خواستی کاری انجام بدهی 10-15 روز قبل از بازی باید به فکر آن می‌بودی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha