کد خبر 245020
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

فرمانده کل ارتش خبر داد:

برنامه ارتش برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان

برنامه ارتش برای ساخت  ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان

فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در جلسه شورای عالی مسکن (ویژه نیروهای مسلح) که با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان و فرماندهان برگزار شد، گفت: در ابتدا از تشکیل این جلسه مهم که درباره مسکن بوده سپاسگزارم و امیدوارم برکت این جلسه شامل حال همه ملت ایران از جمله کارکنان نیروهای مسلح شود.

وی افزود: ما اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن از مرحله پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و نیز ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم در حال راه اندازی بوده که جمع این‌ها ۷۸ هزار واحد است که از این تعداد، اراضی ۶۴ هزار و ۴۰۰ واحد را ارتش تأمین کرده و اراضی ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد را نیز وزارت راه و شهرسازی تامین کرده است. به دنبال آن هستیم که خودمان را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد برسانیم و در این خصوص درحال کار با وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه آورده آن‌چنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط،  البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده انجام داده ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

وی با بیان این‌که «بانک‌ها نیز در حال کمک‌رسانی هستند»، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بانک سپه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع و تسهیلات و ۶۰۰ میلیارد هم LC در اختیار ما قرار داده است، بانک تجارت نیز ۶۰۰ میلیارد LC در اختیار گذاشته است.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و هر کمکی که شما انجام دهید این کار بهتر از پیش رو به جلو خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha