کد خبر 244922
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

محمود شجاعی:

بازی ما با استقلال و پرسپولیس در دستگردی است/ قدرت مالی زیادی نداریم

بازی ما با استقلال و پرسپولیس در دستگردی است/ قدرت مالی زیادی نداریم

مربی تیم هوادار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور پیدا کرد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: یک بازی بسیار سخت مقابل تیم خوب، با کیفیت و قابل احترام استقلال داریم. هفته‌هاست که این تیم صدر جدول است و از کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد. ماهم برای این بازی تمهیداتی اندیشیدیم. امیدوارم فردا بازیکنان خواسته‌های ما را به نحو احسن در زمین پیاده کنند و همه بازی با کیفیت و لذت بخشی را مشاهده کنند. 

او ادامه داد: از مسئولین استادیوم پاس قوامین تشکر می‌کنم که یکی از بهترین زمین چمن‌ها در زمستان را آماده کرده‌اند. امیدوارم تعداد این زمین‌ها بیشتر شود که به رشد فوتبال‌مان کمک کند.

وی در مورد سود هوادار از عدم حضور هواداران استقلال در این بازی اظهار داشت: سود که چه عرض کنم. ما این ورزشگاه را معرفی کردیم و سازمان لیگ موافقت کرده و می‌دانستند که این ورزشگاه تمام بازی‌هایش بدون تماشاچی است و پرسپولیس و استقلال هم مستثنی نیستند. سپاهان، نساجی و تراکتور هم در تهران طرفدار دارند و باید آنها هم بیایند. در بازی پرسپولیس هم اینجا میزبان هستیم.

شجاعی در مورد ضعف هوادار در خط هافبک پس از جدایی قائم اسلامی خواه گفت: ما مربی هستیم و تابع سیاست‌های باشگاه‌. ما قدرت مالی زیادی نداریم و باشگاه می خواست بازیکنش را بفروشد که پرداختی به موقع داشته باشد. هم قائم اسلامی خواه و هم فریبرز گرامی جزو بازیکنان تاثیرگذار ما بودند اما ما هم تابع رویه باشگاه بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha