کد خبر 244918
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام‌نور از امروز آغاز شد

نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام‌نور از امروز آغاز شد

نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور به صورت غیرحضوری از امروز ۲۶ اسفندماه تا ۱۴ فرودین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای اعلام کرد:

نام نویسی از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از امروز ۲۶ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.

پذیرفته شدگانی که کدرشته محل قبولی قبلی آنها سال تحصیلی (۱۴۰۳-۱۴۰۲) دانشگاه پیام نور بوده و بر اساس لیست بهمن ماه سازمان سنجش آموزش کشور دارای شماره دانشجویی هستند، به کدرشته قبولی جدید معرفی شده و به صورت تغییر رشته انتقال یا انتقال توام با تغییر رشته به محل کد قبولی جدید به صورت سیستمی در سامانه جامع گلستان اصلاح می شوند.

تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ است. همچنین تاریخ درخواست مهمان از پذیرفته شدگان جدید از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تا ۲۶ فروردین ماه تعیین شده است.

با توجه به اینکه مراحل ثبت نام اولیه و انتخاب واحد این دوره غیرحضوری بوده، لازم است دانشجویان جهت احراز هویت تطبیق اصل مدارک بارگذاری شده و تحویل اصل مدرک دیپلم به آموزش مرکز واحد مراجعه کنند حداکثر مهلت مراجعه حضوری از تاریخ ۱۴ فروردین ماه تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ است.

تحصیل همزمان دانشجو در یک رشته دیگر در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یک دانشگاه دیگر یا در دانشگاه پیام نور با عنوان رشته دوم بلامانع است مشروط بر آنکه هر دو ورود او بر اساس کنکور سراسری نباشد، سال ورودشان متفاوت بوده و حداقل یکی از این تحصیلات به شیوه آموزشی الکترونیکی باشد.

مطابق بند ۹ دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور تغییر رشته یا انتقال پذیرفته شدگان کدرشته‌های بدون آزمون به کدرشته‌های با آزمون ممنوع است.

در هنگام مراجعه حضوری و تشکیل پرونده آخرین مدرک تحصیلی شامل اصل مدرک دیپلم متوسطه ۶، ۳، ۳ یا پیش دانشگاهی یا کاردانی در پرونده دانشجو ضبط و تا پایان تحصیلات در پرونده باقی می ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha