کد خبر 244864
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش

ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش

فرمانده کل ارتش گفت: در حال حاضر ۵۴ هزار ۵۰۰ واحد مسکونی در حال اجرای از مرحله پروانه تا تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و همچنین ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در جلسه شورای عالی مسکن که صبح امروز با حضور رییس جمهور برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ هزار ۵۰۰ واحد مسکونی در حال اجرای از مرحله پروانه تا تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و همچنین ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در حال راه اندازی است که جمع این اینها ۷۸ هزار واحد است که از این میزان ارازی ۶۴ هزار ۴۰۰ واحد را خود ارتش تامین کرده و ۱۳ هزار ۶۰۰ واحد را وزارت راه و شهرسازی کمک کرده تا این مهم انجام شود.

وی ادامه داد: ما به دنبال ان هستیم تا با همکاری وزارت راه و شهر سازی بتوانیم ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مورد نیاز را تامین کنیم.

فرمانده کل ارتش منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه اورده آنچنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط را دارند، البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده انجام داده ایم و اغمیدورایم با همکاری دولت و بانک ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha