کد خبر 244831
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

تخلف ۵۰۰ فروشگاه زنجان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

تخلف ۵۰۰ فروشگاه زنجان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از بالا بودن مشارکت مردم استان در طرح کالا برگ خبر داد و گفت: متأسفانه ۵۰۰ فروشگاه در سطح استان تخلف جزئی و کلی کردند که ارتباط ۲۸۰ فروشگاه را با سامانه کالابرگ قطع کردیم.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ طیب‌ جعفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: متأسّفانه  در مرحله نخست طرح کالابرگ 500 فروشگاه تخلف جزئی و کلی کردند که بر همین اساس ارتباط 280 فروشگاه را به دلیل ثبت تخلفات بالا در استان زنجان با سامانه کالابرگ قطع کردیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه قطع شدن 280 فروشگاه با سامانه کالابرگ آیا منجر به کمبود فروشگاه در سطح استان نخواهد شد، گفت: تعداد فروشگاه‌ها متغیر است و مستمرا به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر کمبود فروشگاه نداریم و بیش از 2 هزار فعال عرضه کالا در استان وجود دارد که عضو طرح هستند که شامل فروشگاه‌های خرد و زنجیره‌ای است.

‌وی گفت: طبق آخرین آمار، استان زنجان با 93 درصد مشارکت، جزو پنج استان با اطلاع‌رسانی و مشارکت بالا در کشور است که میانگین مشارکت کشوری 83 درصد بوده است.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد فروشگاه‌ها طبق تقسیم کار کشوری برعهده وزارت صمت است، گفت: نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و بازهم هر فردشگاهی که تخلف کند به تخلفات آنان رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha