کد خبر 244744
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

وزیر کشور: هیچ مشکلی در شعب اخذ رای پیش نیامد

وزیر کشور: هیچ مشکلی در شعب اخذ رای پیش نیامد

وزیر کشور در مراسم تجلیل از عوامل و مجریان انتخابات گفت: خوشبختانه انتخابات باصلابتی را پشت سر گذاشتیم و در شعب کوچکترین مشکلی پیش نیامد.

به گزارش گروه سیاسی  حیات، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تجلیل از عوامل و مجریان ستاد انتخابات استان خراسان رضوی اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

وی افزود: مردم در این انتخابات، بار دیگر اقدامی جهادگونه انجام دادند و مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند.

وحیدی به تلاش‌های مجریان انتخابات اشاره و تصریح کرد: کارگزاران انتخابات نیز با تمام وجود و در سرمای زیاد از مرزها تا عمق کشور و از سر صندوق تا بالاترین مرحله به درستی خدمت رسانی کردند که جای تقدیر دارد.

وزیر کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان رضوی در این رویداد سیاسی بزرگ خاطرنشان کرد: مردم خطه خراسان رضوی نیز با مشارکت بالا و افزایش نسبت به دوره قبل، برگ زرینی را در کارنامه انقلابی خویش ثبت کردند.

وی ابراز کرد: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات که در برخی از حوزه‌ها برگزار خواهد شد، مردم و مجریان دوباره حضوری باشکوه داشته باشند.

در این مراسم تعدادی از مجریان برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه شامل فرمانداران، مدیران کل و اعضای هیات‌های اجرایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha