کد خبر 244731
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

۱۰ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در استان بوشهر کشف شد

۱۰ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در استان بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امسال تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف شده است.

به گزارش گروه استانی  حیات سردار حیدر سوسنی با اشاره به آغاز طرح انتظامی، ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: در این طرح خودرو نامحسوس در محورهای پرتردد، ایستگاه‌های پلیس راهور، گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده فعال شده است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، گفت: استان بوشهر که مقصد گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور است در این ایام که با ماه مبارک رمضان همزمان است همه دستگاه‌ها در خدمت مسافران و گردشگران خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به سوخت قاچاق پرداخت و بوشهر را استان ترانزیت سوخت قاچاق دانست و بیان کرد: سوخت قاچاق از استان‌های همجوار به بوشهر منتقل می‌شود و از طریق دریا به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال می‌شود. امسال تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان بوشهر توسط پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف شده است.

وی از کشف ۴۵۰ هزار و ۹۷۶ عدد انواع مواد محترقه و رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی پلیس تداوم امنیت پایدار است و در این راستا با هرگونه ناهنجاری و ناامنی قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha