کد خبر 244670
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر در غیاب سرخابی‌ها

تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر در غیاب سرخابی‌ها

بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تیم منتخب هفته بیستم جایی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و در این هفته هم بازیکنان خوبی بودند که عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشتند و در بین برترین های هفته جای گرفتند. حضور هیچکدام از بازیکنان استقلال و پرسپولیس به دلیل نمایش ضعیف در دربی پایتخت نکته قابل توجه تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر است. 

دروازه‌بان: حسن پورحمیدی (استقلال خوزستان)

استقلال خوزستان در هفته بیستم توانست ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد و دست به کار بزرگ و ارزشمندی زد. حسن پورحمیدی، گلر این تیم هم چند واکنش خوب داشت و کلین شیت مهمی به ثبت رساند. 

مدافع میانی: محمدحسین فلاح (پیکان)

تک گل پیکان را در روز برد ارزشمند این تیم مقابل ملوان، یک مدافع میانی به ثمر رساند. فلاح در این بازی به کلین شیت تیمش هم با عملکرد خوبی که داشت کمک کرد و ستاره تیمش در این میدان بود. 

مدافع میانی: حسن شوشتری (استقلال خوزستان)

به عنوان یک مدافع میانی علاوه بر عملکرد موفق دفاعی که در ثبت کلین شیت برای تیمش مفید بود، یک پاس گل هم داد تا بازی خوبش را تکمیل کند. 

مدافع میانی: عارف آقاسی (تراکتور) 

مدافع جوان تراکتور در کنار هم تیم‌هایش روز خوبی مقابل هوادار رقم زد و با وجود دریافت دو گل روی گل‌های خورده هم مقصر نبود. او یک پاس گل هم داد تا در برد تیمش موثر باشد. 

هافبک دفاعی: مهرداد عبدی (نساجی)

بازهم زیر نظر ساکت الهامی عملکرد مثبتی داشت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و با ارائه یک نمایش خوب تک گل تیمش به شمس آذر را وارد دروازه کرد تا تعویض طلایی لقب بگیرد و بهترین بازیکن تیمش در این بازی باشد. 

هافبک دفاعی: احمدرضا زنده‌روح (گل‌گهر)

کاپیتان گل گهر به هماهنگی خوبی با دیه‌گو لوپز در خط هافبک رسیده و همکاری خوبی با هم دارند و در بازی با صنعت نفت هم پاس خوب او را تبدیل به تک گل برتری بخش تیمش در این بازی کرد تا نماینده سیرجانی ها در هفته بیستم در بین برترین‌ها باشد.

هافبک میانی: گوستاوو واگنین (تراکتور)

هافبک تیم فوتبال تراکتور یکی دیگر از خوب‌های تیمش در نمایش درخشان این تیم مقابل هوادار بود. او چندین بار با پاس های به موقع و فضاسازی در خدمت تیمش بود و یکی از چهار گل این بازی را هم به ثمر رساند تا نقش موثری در این برد ایفا کرده باشد. او یک ستون در خط میانی تراکتور است.

هافبک میانی: منتظر محمد (مس رفسنجان)

ستاره‌ای که جواد نکونام هنوز حسرت از دست دادنش را می‌خورد در هفته بیستم کاری کرد کارستان. او دو گل از سه گل تیمش مقابل آلومینیوم را به ثمر رساند و فرصت هتریک هم داشت که با بدشانسی روبرو شد. او یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای هفته بیستم لیگ برتر و بهترین بازیکن تیمش در این رقابت بود.

هافبک هجومی: رضا شکاری (سپاهان)

نقش اصلی در بازگشت سپاهان به روزهای خوب را رضا شکاری ایفا کرد. او در برد پر گل این هفته طلایی پوشان با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل درخشان ظاهر شد و جلوتر از سایر هم تیمی‌هایش لقب بهترین بازیکن زمین را در تقابل با فولاد خوزستان به خودش اختصاص داد. او یک هافبک پشت مهاجم خوب است که می‌تواند با ادامه این روند به تیم ملی دعوت شود.

مهاجم: رحمان جعفری (تراکتور)

دو گل از چهار گل تراک

تور به هوادار را مهاجم این تیم به ثمر رساند که جلوتر از بقیه این روزها چهره اول خط حمله سرخپوشان تبریزی شده است. خمز روی توانایی گل‌زنی او در دیدارهای آینده بیشتر حساب خواهد کرد و با ادامه این روند خیال پرشورها را از داشتن یک مهاجم گلزن و فرصت طلب راحت خواهد کرد. 

مهاجم: شهریار مغانلو (سپاهان)

بعد از چند هفته ناکامی هم خودش روز خوبی داشت و هم تیمش. مغانلو یک گل زد، روی یک گل تاثیر مستقیم داشت و دو فرصت خطرناک دیگر هم روی دروازه فولاد ایجاد کرد که با کم دقتی و بدشانسی از دست رفت. اگر مغانلو روز خوبش باشد سپاهان به پیروزی خیلی نزدیک‌تر است. 

سرمربی: سیروس پورموسوی (استقلال خوزستان)

هفته قبل استقلال صدرنشین را حسابی اذیت کردند و کیفیت بالای خود را نشان دادند و حالا با بردن ذوب آهن در اصفهان دست به کار بزرگی زدند. استقلال خوزستان با پورموسوی همه کار می‌کند تا در لیگ برتر بماند و اگر همین کیفیت هفته بیستم را در بازی‌های آتی نشان دهد کار سختی برای بقا نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha