کد خبر 244643
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

اوسمار پس از تساوی در دربی؛

برای بُردن تلاش کردیم اما به خواسته‌مان نرسیدیم؛ تا آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

برای بُردن تلاش کردیم اما به خواسته‌مان نرسیدیم؛ تا آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برای بُردن خیلی تلاش کردیم اما به خواسته‌مان نرسیدیم. با این حال تا آخرین دیدار فصل برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ اوسمار ویه‌را، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: به هواداران‌مان تبریک می گویم که جو زیبایی را در ورزشگاه ایجاد کردند. تلاش کردیم تا برنده شویم اما متاسفانه نشد. همه دیدند ما چقدر سعی کردیم تا با پاسکاری و رو به جلو رفتن، نتیجه بگیرد. مقابل تیمی که در تمامی لیگ با همین روش بازی کرده و به نتایجی که می‌خواسته رسیده است، خوب بازی کردیم. ناراحتم که نتوانستیم موقعیت‌هایی که می‌خواستیم را ایجاد کنیم. بازی‌های زیادی از لیگ مانده و تا اخر می‌جنگیم تا به هدفمان برسیم.

وی افزود: در ابتدای نیمه نخست مقداری روی تیم ما فشار بود و رو به توپ‌های بلند آوردیم، در حالیکه روش بازی ما این نیست. بعد از آن، بازی را روی زمین آوردیم و با پاسکاری، بازی را کنترل کردیم اما برنامه‌های ما در محوطه جریمه حریف، به ثمر نرسید. اکثر توپ‌ها روی هوا بود و بازیکنان من در این زمینه نیز موفق بودند.

سرمربی پرسپولیس، تصریح کرد: در ابتدای بازی، استقلال فضای پشت دانیال اسماعیلی‌فر را با حرکات ماشاریپوف هدف قرار داده بود که خیلی زود با مهدی ترابی و مسعود ریگی صحبت کردیم تا در ضدحملات استقلال به اسماعیلی‌فر کمک کنند که در این زمینه موفق بودیم.

وی در مورد قضاوت داور این دیدار، گفت: در این خصوص عادت ندارم صحبت کنیم و برای این مساله، متخصص‌ها نظر می‌دهند. ما نمی‌توانیم در مورد تصمیمات داوری حرف بزنیم.

اوسمار در خصوص جذب مهاجم جدید برای تیمش و اینکه در این دیدار کمبود مهاجم در پرسپولیس کاملا حس شد، عنوان کرد: همانطور که قبل از بازی گفتم، تمام تمرکزمان در یک هفته اخیر برای دربی بود و قطعا از فردا دوباره بررسی می‌کنیم و مهاجمانی که آزاد هستند را زیر نظر می‌گیریم. می‌خواهیم مهاجمی بیاوریم که بتواند به تیم کمک کند.

این مربی برزیلی در خصوص تساوی در این دیدار که چندان برای تیمش خوب نبود، بیان کرد: مثل هواداران از تساوی راضی نیستیم چون بهترین فرصت را داشتیم به صدرجدول نزدیک شویم. در ۱۵ دقیقه آخر با تمام توان تلاش کردیم تا به برتری برسیم، اما نشد.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha