کد خبر 244580
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف خبرداد؛

شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری در خوسف

شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری در خوسف

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان باند متهم به کلاهبرداری ۷۹۰ میلیون ریالی با چک بلا محل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ محمدحسن اکبری فرمانده انتظامی شهرستان خوسف ظهر چهارشنبه به خبرنگاران بیان کرد: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط افرادی در شهرستان خوسف بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تلاش کارشناسان پلیس آگاهی و بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد ۳ نفر از متهمان این پرونده با مراجعه به شهرستان خوسف، یک جفت قالیچه دستباف از فردی خریداری کرده و با صدور چک بلامحل اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و تحقیقات پلیسی، کلاهبرداران را در حالی که اموال خریداری شده را در شهر بیرجند فروخته بودند در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیاتی ضربتی این باند کلاهبردار را دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری گفت: در بازجویی‌های تخصصی از متهمان دستگیر شده آنها به خرید یک جفت قالیچه دستباف از شهروندی در شهرستان خوسف با صدور چک بلامحل و کلاهبرداری از وی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده از شهروند بر اساس نظریه کارشناسان بالغ بر ۷۹۰ میلیون ریال برآورد شده است؛ خاطر نشان کرد: شهروندان قبل از انجام هر گونه معامله، تحقیقات لازم در خصوص صحت و سقم موضوع انجام و از مراکز معتبر و ذی صلاح استعلامات لازم را دریافت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha