کد خبر 244571
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

در حاشیه نشست هیات دولت رقم خورد؛

شوخی عجیب زاکانی با خبرنگار در مورد ترافیک تهران/ شنبه ۴ ایستگاه جدید مترو افتتاح می‌شود + فیلم

شوخی عجیب زاکانی با خبرنگار در مورد ترافیک تهران/ شنبه ۴ ایستگاه جدید مترو افتتاح می‌شود + فیلم

شهردار تهران ضمن شوخی عجیب به خبرنگار صداوسیما در خصوص مشکل ترافیک پایتخت گفت: خیلی از مشکلات فرآیندی است و ناگهانی حل نمی‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه نشست هیات دولت امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه، در پاسخ به گلایه خبرنگار صداوسیما از ترافیک تهران با بیان این شوخی عجیب که «مشکل از کمرتان است»، گفت: خیلی از مشکلات فرآیندی است و ناگهانی حل نمی‌شود.

وی افزود: روزی که شهردار شدم، ۳۰ ماه و ۱۲ روز پیش بود. در آن زمان، ۱۸۷۰ اتوبوس بوده که ۸۶۰ اتوبوس فعال در گردش بوده که دیروز این رقم به ۲۱۱۲ رسیده است. برای سال آینده پنج هزار اتوبوس، به این تعداد اضافه می‌شود. عدد ظرفیت‌مان نسبت به گذشته ۹ برابر می‌شود.

شهردار تهران اضافه کرد: با مراکز اسکان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا ان‌شاء‌الله خدمتگزار آن‌هایی باشیم که به تهران تشریف می‌آورند و قدم بر چشم ما می‌گذارند.

وی در ادامه تاکید کرد: برای موضوع گردشگری در تهران به خصوص ایام نوروز کار جامعی صورت گرفته، ضمن آنکه فعالیت‌های نشاط انگیزی انجام شده که بتواند موجب افزایش جلوه و کارکرد شهر تهران برای مردم و گردشگران شود.

زاکانی از افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در روز شنبه (۲۶ اسفندماه) خبر داد و گفت: شنبه ۴ ایستگاه جدید مترو افتتاح می‌شود که از این تعداد ۳ ایستگاه مختص خط ۶ و یکی بخش تبادلی ایستگاه تربیت مدرس است که به‌صورت مشترک به خط ۶ و ۷ اختصاص دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha