کد خبر 244544
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

رئیس پلیس راهور فاتب خبر داد؛

درب‌های بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال از ۴ صبح باز می‌شود/ تمهیدات ترافیکی برای دربی پایتخت

درب‌های بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال از ۴ صبح باز می‌شود/ تمهیدات ترافیکی برای دربی پایتخت

رئیس پلیس راهور فاتب گفت: درب‌های بهشت زهرا از ۴ صبح تا شامگاه جمعه باز خواهد بود و با توجه به وضعیت ترافیکی، محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز ۲۳ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: شهرآورد پایتخت امشب ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و همکاران ما از ابتدای صبح در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی حضور دارند. در ساعات ورود که ترددها بیشتر می‌شود، در صورت اشباع ظرفیت پارکینگ محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

وی افزود: در پنجشنبه پایان سال نیز شهروندان به زیارت اهل قبور و بهشت زهرا می‌روند که در این زمینه تمهیدات لازم برای تردد شهروندان دیده شده و همکاران ما از ۴ صبح در محورهای منتهی به بهشت زهرا مستقر می‌شوند.

سرهنگ موسوی‌پور اضافه کرد: درب‌های بهشت زهرا از ۴ صبح تا شامگاه جمعه باز خواهد بود و با توجه به وضعیت ترافیکی، محدودیت هایی اعمال می‌شود.

وی درباره تمهیدات ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ تاکید کرد: عید نوروز به صورت ویژه فعالیت خود را انجام می‌دهیم و ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزر دار در محورهای بزرگراهی مستقر هستند و سرعت وسایل نقلیه کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه یادآور شد: در نوروز ۱۴۰۳ از هیچگونه تخلف حادثه ساز عبور نمی‌کنیم و توصیه می‌شود هموطنان توجه به ویژه به این موضوع داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در ۶ ماه گذشته طرح‌هایی نظیر برخورد با تخلفات حادثه ساز شبانه، برخورد با تخلفات ساکن به ویژه پیاده راه، ۲۰ راهکار کاهش تصادفات و … را داشته‌ایم که ادامه دار است.

وی با بیان اینکه۴ میلیون و ۳۰۰ هزار موتور سیکلت در شهر تهران وجود دارد گفت: در ۱۰ ماهه ۱۴۰۲، ۵۲۲ نفر جان خود را بر اثر تصادفات از دست دادند که سال قبل ۴۶۴ نفر بود و بیش از ۱۳ درصد افزایش داشتیم.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: بزرگراه ازادگان با ۴۸ درصد بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده و ۶۱ درصد از کل تصادفات در بزرگراه ها رخ داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha