کد خبر 244521
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

اوجی در حاشیه نشست هیات دولت:

مشکلی برای تامین بنزین در تعطیلات عید نداریم/ کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها موجود است + فیلم

مشکلی برای تامین بنزین در تعطیلات عید نداریم/ کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها موجود است + فیلم

وزیر نفت با بیان اینکه مشکلی برای تامین بنزین در تعطیلات عید نداریم، گفت: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد و برای کسانی است که کارت سوخت خود را گم کرده یا جا گذاشته‌اند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه نشست هیات دولت امروز چهارشنبه 23 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، درباره کارت سوخت جایگاه‌ها عنوان کرد: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد و برای کسانی است که کارت سوخت خود را گم کرده یا جا گذاشته‌اند.

وی افزود: کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها موجود است اما مردم کارت سوخت همراه خودشان داشته باشند، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را با شماره تلفن شرکت پالایش و پخش در میان بگذارند تا بازرسان ما با هرگونه تخلف برخورد کنند. گرچه به صورت نامحسوس بازرسان ما در تمام جایگاه‌های شهری و بین شهری حضور خواهند داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن برخورد خواهند کرد.

وزیر نفت با بیان اینکه مشکلی در تامین بنزین در تعطیلات عید نخواهیم داشت و ۴۴۰۰ جایگاه در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، ادامه داد: ذخایر خوبی در تامین بنزین برای ایام مسافرت داریم. چند روزی است که با توجه به رصدی که می‌کنیم و مصرف بنزین این مسافرت‌ها را می‌بینیم. معمولا میانگین مصرف بنزین ما حدود ۱۱۴ یا ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است منتها این روزها به ۱۲۳ میلیون لیتر رسیده است که نشان می‌دهد مسافرت‌های نوروزی شروع شده است.

وزیر نفت همچنین درباره مواضع ایران در نشست سران کشورهای صادرکننده گاز گفت: خیلی از کشورهای عضو خوشبختانه حمایت کردند که بحث کشورهای صادرکننده گاز و تولیدکننده نفت را باید مجدد انجام کرد. اینکه بخواهند در این قضایا سیاسی کار کنند و کشورهای صادرکننده گاز را ظالمانه تحریم کنند به قشری که نیاز به نفت و گاز دارند در حقیقت ظلم شده است. هم ما و هم خیلی از اعضای گاز با این موضوع موافق بودند. یکی از دلایلی که قیمت جهانی نفت و گاز تثبیت نمی‌شود همین بحث‌های سیاسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha