کد خبر 244511
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

با اعلام رئیس اورژانس قزوین؛

۱۴۲ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال قزوین مصدوم شدند

۱۴۲ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال قزوین مصدوم شدند

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین گفت: در حوادث چهارشنبه آخر سال استان قزوین ۱۴۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حسن اسماعیلی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین   با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا امروز بیش از ۱۴۲ نفر در استان قزوین بر حوادث ناشی از جشن چهارشنبه آخر سال مصدوم شده اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه فوتی نداشته ایم، تاکید کرد: ۱۲۴ نفر از مصدومین مرد و ۱۸ نفر از این افراد نیز خانم هستند. 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین تاکید کرد: ۲۰ نفر از مصدومین زیر ۱۰ سال، ۶۶ نفر بین ۱۰ تا ۱۹ سال، ۲۸ نفر بین ۲۰ تا ۲۹ سال و ۲۸ نفر نیز بالای ۳۰ سال سن دارند.

وی با بیان اینکه ۱۱۹ نفر بر اثر استفاده از مواد محترقه و ۲۳ نفر نیز تنها عابر پیاده بوده اند، ادامه داد: ۶۷ نفر از ناحیه دست، ۱۵ نفر از ناحیه پا و ۲۲ نفر نیز از ناحیه سر و گردن مصدوم شده اند.

اسماعیلی با بیان اینکه متاسفانه ۴۹ نفر از مصدومیت‌ها از ناحیه چشم بود، یادآور شد: ۴ نفر از کل بدن و ۳ نفر از دیگر قسمت‌های بدن آسیب دیده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha