کد خبر 244495
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

حذف یاران طارمی به دست شاگردان آرتتا/ بارسلونا، ناپولی را در حسرت صعود گذاشت

حذف یاران طارمی به دست شاگردان آرتتا/ بارسلونا، ناپولی را در حسرت صعود گذاشت

تیم فوتبال آرسنال با شکست پورتو در ضربات پنالتی راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 در ورزشگاه امارات، تیم فوتبال آرسنال به مصاف پورتو رفت که این دیدار پس از برد یک بر صفر آرسنال در 120 دقیقه مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به سود آرسنال به پایان رسید تا یاران طارمی خداحافظی تلخی با اروپا داشته باشند.

تک گل آرسنال را در این مسابقه تروسار به ثمر رساند.مهدی طارمی نیز پس از جام ملت های آسیا برای اولین بار در ترکیب پورتو قرار گرفت و از دقیقه 88 وارد زمین شد.در ضربات پنالتی برای آرسنال اودگارد، هاورتز، ساکا و رایس گلزنی کردند و برای پورتو نیز په‌په و گروخیک گلزنی کردند.وندل و گالنو پنالتی‌های پورتو را از دست دادند.دیدار رفت در دراگائو پرتغال با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو به اتمام رسیده بود.


در دیگر دیدار از  نخستین شب از دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک میزبان ناپولی بود و موفق شد حریف ایتالیایی‌اش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

بارسلونا که در بازی رفت به تساوی یک - یک رضایت داده بود، با گلزنی فرمین لوپس در دقیقه 15 از حریف خود پیش افتاد و دو دقیقه بعد با گلی که ژوائو کانسلو به ثمر رساند، برتری میزبان اسپانیایی تثبیت شد.

ناپولی در دقیقه 30 توسط امیر رحمانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و به بازی برگشت و تا آخرین دقایق بازی هم به فرار از شکست امید داشت تا اینکه در دقیقه 83 روبرت لواندوفسکی با گشودن دروازه خالی از روی پاسی که سرخی روبرتو برایش ارسال کرد، تیرخلاص را به قلب قهرمان فصل گذشته سری A‌ شلیک کرد.

به این ترتیب بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 ناپولی را مغلوب کرد و در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

در بازی همزمان با این مسابقه، آرسنال در ورزشگاه امارات لندن پذیرای پورتوی پرتغال بود که این بازی با تک گل دقیقه 41 لئاندرو تروسارد در 90 دقیقه به پایان رسید تا نتیجه بازی رفت تکرار و به این ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. مهدی طارمی در دقیقه 88 این بازی به جای اوانیلسون وارد زمین شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha