کد خبر 244484
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

توجه به بحث خانواده و زنان غزه در نشست با کشورهای مختلف

توجه به بحث خانواده و زنان غزه در نشست با کشورهای مختلف

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از توجه به بحث خانواده و زنان غزه در نشست با نمایندگان کشورهای مختلف خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم اختصاص یک درصد بودجه کل کشور به زنان و خانواده بوده است.

وی ادامه داد: در نشست با نمایندگان سایر کشورها به آنها اعلام شد که شرایط خوبی برای پیشرفت زنان و افزایش فعالیت علمی و اجتماعی زنان در دولت سیزدهم انجام شده است.

خزعلی افزود: همچنین به موضوع جنگ غزه پرداخته شد و گفته شد که وضعیت زنان غزه و فقری که به شدت فراگیر شده و بسیاری از خانواده‌ها که مجبور می‌شوند بخشی از غذای خود را حذف کنند و به فرزندان خود بدهند اسفناک است و باعث شده که اغلب مادران این فداکاری را می‌کنند.

خزعلی گفت: در ارتباط با همه افراد و کسانی که با آنها برخورد داشتیم توجه بر این موضوع که رژیم غاصب صهیونیستی دستش را به خون زنان و کودکان غزه آغشته کرده را خواستار شدیم البته کشورها با اینکه همراه هستند و کار را برای عملیاتی کردن هموار کرده‌اند اما هنوز موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.

وی در خصوص پرداختن به دیگر موضوعات در حوزه زنان در حاشیه نشست‌ها گفت: به غیر از نشست‌های چند جانبه که برگزار شد با کشورهای مختلف عربستان ترکیه و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی و.. نشست‌هایی نیز برگزار شد که بحث اهمیت خانواده را مطرح کردیم که با استقبال خوبی مواجه شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha