کد خبر 244450
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

تاسیس دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهدای غواص در کیش در دستور کار قرار گرفت

تاسیس دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهدای غواص در کیش در دستور کار قرار گرفت

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به دنبال تاسیس دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهدای غواص در کیش هستیم.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ «علیرضا فاطمیان‌پور» روز سه شنبه در آیین تقدیر از عوامل اجرایی دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش اظهار کرد: کیش ظرفیت بی نظیری در میزبانی از رویدادهای فرهنگی و مذهبی ملی دارد و در همین راستا در تلاشیم تا کنگره ملی شهدای غواص به نام این جزیره ثبت و در تقویم رویدادی آن وارد شود.

وی با بیان اینکه باید عنوان «معبر عشق» به عنوان یادآور کنگره ملی شهدای غواص کیش در کشور شناسانده شود، افزود: برگزاری اولین و دومین دوره این کنگره در کیش اقدامی بسیار ارزشمند بود که توانست بعد فرهنگی این جزیره زیبا را به نمایش بگذارد.

«فاطمیان پور» با اظهار امیدواری از برگزاری دوره‌های بعدی کنگره ملی شهدای غواص، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد کیش تمام قد از برنامه‌های فرهنگی ایثار و شهادت حمایت می‌کند تا نسل جوان با آرمان‌های شهدا بیش از پیش آشنا شوند.

گروه جهادی رسانه‌ای در کیش ثبت شود

سرهنگ پاسدار «محمد میرزاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در این آیین، گام برداشتن در مسیر زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: بیش از چهار هزار دانش آموز در کنگره ملی شهدای غواص حضور داشتند که با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شده، اگر فقط یک نفر از آنان با فلسفه شهادت و دفاع مقدس آشنا شود برای برآورده شدن نیت برگزاری این کنگره کافی است.

وی تشکیل گروه جهادی رسانه‌ای با ثبت در اطلس جهادی کشور را به عنوان یک پیشنهاد مطرح کرد و افزود: این اقدام می‌تواند فرصتی مناسب برای فعالان این عرصه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha