کد خبر 244449
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

فرمانده انتظامی بهارستان خبر داد؛

در پی درگیری در نسیم شهر یک مرد ۳۱ ساله فوت شد

در پی درگیری در نسیم شهر یک مرد ۳۱ ساله فوت شد

 فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در نسیم‌شهر خبر داد و گفت: در جریان این درگیری یکی از شاکیان که مردی ۳۱ ساله بود فوت می کند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ مجید عسگری‌نیا  فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در نسیم شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی شکایت خانمی از یک شهروندی در بهارستان جهت رسیدگی به مأموران کلانتری ۱۲ بوستان اجرا شد.

وی در ادامه بیان کرد: در جریان اجرای این پرونده، دو نفر از متشاکیان پرونده با برنامه ریزی قبلی، با استفاده از سلاح سرد و قمه به فرد شاکی و همراهش حمله ور می‌شوند که در جریان این درگیری یکی از شاکیان، مردی ۳۱ ساله مجروح و جهت درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی بهارستان افزود: با تلاش مأموران انتظامی یکی از ضاربان در صحنه درگیری و نفر دوم که متواری شده بود، در یک عملیات غافل‌گیرانه در یکی از محله‌های بهارستان توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

عسگری نیا گفت: به دلیل شدت ضربات وارد شده به فرد مجروح، وی پس از ۳ ساعت در بیمارستان امام حسین (ع) فوت می‌کند که با توجه به دستگیری دو عامل درگیری و ضرب و جرح، پرونده‌ای در این راستا تشکیل شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha