کد خبر 244375
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

پاسخگویی رئیس بنیاد شهید به مشکلات جامعه ایثارگری

پاسخگویی رئیس بنیاد شهید به مشکلات جامعه ایثارگری

همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم تکریم خانواده شهدای مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سیدامیر حسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران همزمان با روز شهید با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن تقدیر از خانواده چند شهید و برقراری ارتباط تصویری و تلفنی با چند خانواده‌ شهید، پاسخگوی مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید شد و در سخنانی بیان کرد: از اینکه در چنین نهاد مقدسی مشغول خدمت هستیم خدا را شکر می‌کنیم. این نهاد برخاسته از انقلاب است و حضرت امام آن را بنا نهاده است و در خدمت مردمی هستیم که الگو هستند.

وی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است و کارکنان مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پیشتاز این عرصه هستند. امیدواریم با کمک شما بتوانیم نظر خانواده‌های شهدا را جلب کنیم.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: به اینکه در روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید در این مرکز حاضر شده‌ایم باعث افتخار است. فداکاری و ایثارگر خانواده‌های شهدا موجب ماندگاری انقلاب و کشورمان شده است.

همچنین حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در سخنانی ضمن گرامیداشت روز شهید، بیان کرد: از اینکه در چنین روزی میزبان خادم شهدا و ایثارگران هستیم خوشحالیم. بیشترین شهید را در نهاد ریاست‌جمهوری در مجموعه ارتباطات مردمی داریم.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰ مراسم گرامیداشت شهید در حسینیه حاج قاسم سلیمانی برگزار کرده‌ایم و حضور معاون رییس جمهور برای تقدیر از خانواده شهدا انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم خواهد داد.‌ حضور عزیزان بنیاد شهید در میان مردم موجب آرامش و التیام روح خانواده شهدا و ایثارگران در استان‌ها است.

پاسخگویی رئیس بنیاد شهید به مشکلات جامعه ایثارگری

صالحی یادآور شد: عزیزان ما در بنیاد شهید در سفرهای استانی بیشترین خدمت را در ارتباط با خانواده شهدا انجام داده‌اند. مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری این افتخار را دارد که در خدمت ۱۲ نفر از فرزندان و خانوادهای شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد میزان رضایتمندی مردم بیشتر می‌شود. ما به عنوان خادمان مردم و این قشر عزیز تکلیف داریم در کنارشان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha