کد خبر 244301
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

تعیین ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی قزوین در ماه رمضان

تعیین ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی قزوین در ماه رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در ماه رمضان ساعت ۸ صبح است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سید موسی متوسلین، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین اظهار کرد: ساعت آغاز به کار دستگاه‌هایی اجرایی استان قزوین در ماه رمضان ساعت ۸ صبح است.

وی افزود: به منظور ایجاد زمینه لازم برای بهره مندی مطلوب کارکنان دولت از فضائل و معنویات ماه مبارک رمضان، ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، آموزشی و بهداشتی) از روز سه شنبه مورخ ۲۲ اسفند ۱۴٠۲ لغایت پایان ماه مبارک ساعت ۸ صبح تعیین می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین ادامه داد: به منظور تسهیل شرایط کارکنان دارای شرایط خاص نظیر بانوان دارای فرزند در مقطع پیش‌دبستانی و دبستانی، بانوان سرپرست خانوار و غیره مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با درخواست شناور بودن ساعات کاری این دسته از همکاران حداکثر تا یک ساعت پس از زمان تعیین شده موافقت نمایند.

متوسلین ادامه داد: بدیهی است نظارت بر اجرای موارد مزبور از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست به نحوی باشد که هیچ خدشه‌ای به نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات در ساعات اداری موظف وارد ننماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین اظهار داشت: ساعت شروع به کار در روزهای کاری بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹ صبح و پایان ساعات کاری در این ایام مطابق با قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha