کد خبر 244275
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

زاکانی مطرح کرد؛

تا سال آینده تهران را از وجود معتاد متجاهر پاک می کنیم

تا سال آینده تهران را از وجود معتاد متجاهر پاک می کنیم

شهردار تهران تاکید کرد: تا سال آینده شهر را از وجود معتاد متجاهر پاک می کنیم. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در همایش هیات امنای محلات شهر تهران که‌ امروز ۲۱ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: ۳۰ ماه و ۱۰ روز است که در شهرداری هستیم؛ شهری تحویل شورای ششم شد که مختصاتی داشت و کمتر در مورد آن صحبت شد.

وی افزود: شهری که تحویل گرفتیم شهری مقروض بود و علت را هم سکاندار قبلی اعلام کرد که ما بیش از ۵۰ هزار میلیارد و اندی بدهی داریم.

زاکانی گفت: کالبد شهر تهران معماری رومی دارد که باید به معماری ایرانی_اسلامی تبدیل شود. ما چهار تحول در شهر ایجاد کردیم؛ تحول در خود شهرداری، کالبد شهر، هوشمندی شهر و سبک زندگی را کلید زدیم.

زاکانی افزود: مردم تهران امروز از آلودگی هوا، ترافیک و بی مسکنی و... رنج می برند و از این رو یک برنامه تحول گرا تنظیم و با کمک دولت و شهرداری آن را اجرایی کردیم.

وی گفت: یک هفته از روی کار آمدن ما گذشته بود که با ایجاد خزانه واحد مشکلات مالی را حل کردیم، در حالی که سال ۹۹ برای پرداخت حقوق کارکنان سه ماه از بانک قرض گرفته بودند.

شهردار تهران تاکید کرد: ۹۹ درصد درآمدهای ما در ۶ ماه اول کار محقق شد و امسال ۷۵.۹ همت شورای شهر بودجه مصوب و اخیرا به ۱۰۴ همت افزایش یافت و در بحث درآمدی تا پایان سال ما از این رقم عبور می کنیم.

زاکانی گفت: روزی که کار را تحویل گرفتیم ۱۱ هزارظرفیت نگهداری معتاد متجاهر داشتیم و امروز ۲۴ هزار ظرفیت؛ قبلی ها می گفتند با این ها کار نداشته باشید اما ما پای کار آمدیم و تا سال آینده تهران را از معتاد متجاهر پاک می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha