کد خبر 244174
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

فرمانده سپاه بیجار خبر داد؛

اهدای جهیزیه به نوعروسان بیجاری

اهدای جهیزیه به نوعروسان بیجاری

فرمانده سپاه بیجار از اهدای ۲ سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ حسین رجب پور فرمانده سپاه بیجار صبح دوشنبه در جریان اهدای جهیزیه به نوعروسان بیجاری اظهار کرد: قرارگاه محرومیت زدایی و مردمیاری بسیج سازندگی شهرستان، اقدامات شایسته ای در محور مأموریت خود انجام داده است که اهدای این سری جهیزیه‌ها نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

سرهنگ پاسدار حسین رجب‌پور افزود: این دو سری جهیزیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و به ارزش هر یک سری جهیزیه ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: سری جهیزیه‌ها شامل پنج کالای اساسی و تولید داخلی، شامل یک دستگاه یخچال، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه لباس‌شویی، یک دستگاه جاروبرقی و یک دستگاه اجاق گاز که با همیاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بیجار، به نوعروسان نیازمند شناسایی شده، اهدا شد.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به فضائل ماه مبارک رجب، عنوان کرد: ازدواج آسان که دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است سرلوحه کار و وظیفه دستگاه‌های متولی، سپاه و کمیته امداد و سایر مسؤولیا است.

وی ادامه داد: ازدواج آسان به معنای آن است که اقلام اساسی را می‌توان با کمترین هزینه تهیه کرد و از برخی هزینه‌های غیر ضروری و دست و پاگیر جلوگیری کرد.

سرهنگ رجب پور خاطر نشان کرد: اهدای سری جهیزیه توسط سپاه و کمیته امداد، برای الگو پذیری جوانان از ازدواج آسان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha