کد خبر 244076
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اعلام کرد:

پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان

پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان با دستور قضایی، اظهار کرد: این اداره کل در جهت تأمین امنیت و سلامت عمومی جامعه همه تلاش خود را به کار گرفته و برای مقابله با تخلفات زیست محیطی در عرصه‌های انسانی و طبیعی، هیچگونه مماشات و مسامحه‌ای ندارد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم امروز ۲۰ اسفندماه از پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان خبر داد و اظهار کرد: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و دیگر نقاط استان قم به ویژه واحدهای آلاینده، به صورت منظم و مستمر با حضور کارشناسان این اداره کل مورد کنترل و پایش قرار داشته و هرگونه تخلف زیست محیطی کاملا رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل محیط زیست استان قم در راستای مقابله با تخلفات واحدهای آلاینده و صیانت از حقوق مردم، قاطعانه عمل می‌کند، گفت: در صورت وجود آلودگی در واحدهای صنعتی، اخطارهای لازم با اعلام مهلت مناسب جهت رفع آلودگی در چند نوبت برای آن‌ها صادر می‌شود.

 بازگیر افزود: اگر واحدهای صنعتی نسبت به اخطارهای زیست محیطی بی‌اعتنا بوده و در جهت کاهش و رفع آلودگی اقدام مؤثری نداشته باشند، پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع داده شده و در صورت آلودگی شدید، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

وی در پایان با اشاره به پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان با دستور قضایی، تصریح کرد: این اداره کل در جهت تأمین امنیت و سلامت عمومی جامعه همه تلاش خود را به کار گرفته و برای مقابله با تخلفات زیست محیطی در عرصه‌های انسانی و طبیعی، هیچگونه مماشات و مسامحه‌ای ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha