کد خبر 244060
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد

ایرنا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام کمال‌الدین خداداده را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور امروز -یکشنبه ۲۰ اسفند- با صدور حکمی خطاب به رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نوشت: با عنایت به نیاز امروز جامعه و ضرورت‌های مورد تأکید علمای دینی در معطر نمودن فضای کشور به عطر روحبخش معارف اسلامی و معنویات الهی و نظر به شایستگی، تجربیات و تعهد، جنابعالی را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب می‌نمایم.

موسی پور افزود: امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گرانسنگ دهه‌ کرامت و بهره‌مندی از تمامی زمینه‌های موجود، اعم از مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری، تشکل‌های مردم‌نهاد، اعتاب مقدسه، حوزه‌های علمیه، مراکز آموزشی و فرهنگی در بزرگداشت شایسته این دهه، گام‌های مؤثری را بردارید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: معارف با عظمت اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، سلاح مصونیّت‌بخش جامعه است و امام خمینی(ره) با ندای توحیدی و تمسک به همین معارف والای اهل بیت و ارزش‌های دینی و انسانی معجزه‌ عصر معاصر و حرکت عظیم انقلاب اسلامی را سامان بخشید. «دهه‌ کرامت» میلاد بزرگ بانویی از جنس امامت، حضرت فاطمه معصومه(س) و زادروز حضرت احمد بن موسی(ع) و میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بستری معنوی برای تبیین و کسب معارف از گنجینه‌ والای اهل بیت(علیهم‌السلام) در برهه‌ حساس کنونی و رسیدن به حیات طیبه است.

اول ذیقعده مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا تا یازدهم ذیقعده همزمان با سالروز ولادت علی بن موسی الرضا(ع) در تقویم رسمی کشور به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha