کد خبر 243993
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

عجیب و شوکه کننده؛ دنی آلوز خودکشی کرد؟!

عجیب و شوکه کننده؛ دنی آلوز خودکشی کرد؟!

در ساعات اخیر خبری در شبکه های اجتماعی در این باره پخش شده که دنی آلوز تصمیم گرفته که به زندگی خود خاتمه ببخشد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ بامداد امروز شایعه‌ای عجیب و شوکه کننده از سوی رسانه‌های برزیلی به دنیا مخابره شد که تا کنون واکنش رسمی در خصوص آن داده نشده است و اشاره به خودکشی ستاره سابق بارسلونا دارد.

موجی از شایعات در مورد دنی آلوز مطرح شده و برخی مدعی هستند که او خودکشی کرده است. این شایعات از جانب یک خبرنگار برزیلی مطرح شده است اما تا کنون هیچ مقام قانونی این خبر را تایید نکرده است. 

دنی آلوز به اتهام آزار جنسی یک زن در باشگاهی شبانه در بارسلونا به چهار سال و نیم حبس متهم شده است اما به زودی می تواند با قید وثیقه از زندان خارج شود و به همین خاطر  باور کردن این شایعه غیرقابل باور است چرا که بازیکن برزیلی به زودی از زندان خارج خواهد شد!

دنی آلوز در یک سال و سه ماه اخیر، اتهام آزار جنسی را رد کرده بود اما در نهایت دادگاه علیه او حکم داد. در هر صورت بسیاری از کاربران در فضای مجازی این شایعه را باور نکرده اند اما برخی نیز آن را باور کرده اند. 

تا کنون هیچ منبع رسمی در این باره توضیحی نداده است و شایعات در فضای منجازی ادامه دارند اما طبیعتا در ساعات آتی بیانیه هایی از جانب نزدیکان الوز منتشر خواهد شد تا صحت و سقم این خبر مشخص شود.  آلوز پیش از این پرونده با باشگاه پوماس مکزیک قرارداد داشت اما این ماجرا باعث شد تا قراردادش فسخ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha