کد خبر 243942
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

شیری مطرح کرد؛

بهره برداری از ۱۵۰ پروژه با ۸۲۴ میلیارد اعتبار در هفته جاری

بهره برداری از ۱۵۰ پروژه با ۸۲۴ میلیارد اعتبار در هفته جاری

شهردار منطقه ۱۵ گفت: دوشنبه این هفته بسته ۱۵۰ پروژه‌ای با اعتبار بیش از ۸۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز ۱۹ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: دوشنبه این هفته بسته ۱۵۰ پروژه‌ای با اعتبار بیش از ۸۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از جمله این پروژه ها می‌توان به زیرگذر شورا از نجفی رستگار به محله رضویه، پل موتور رو کابلی، دسترسی اتوبان امام علی (ع) به مشیریه، ورزشگاه برادران شهید خدمت، بازسازی و بهسازی مجموعه پردیس بانوان، تعویض ۷ چمن زمین ورزشی و … اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۵ گفت: چند موضوع در سال جاری برای شهرداری بسیار پر اهمیت بود که می‌توان به آسفالت معابر، صدور پروانه، بودجه ریزی مشارکتی و درآمد اشاره کرد.

شیری بیان کرد: در زمینه آسفالت ریزی معابر پیگیری‌های ویژه‌ای داشتیم و بیش از یکصد هزار تن آسفالت ریزی در منطقه به وقوع پیوست و بعد از ۶ سال شاهد اتفاق خوبی در زمینه آسفالت ریزی داشتیم. 

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ شیب صدور پروانه در شهر تهران نزولی بود افزود: در سال جاری ۱۵۰۰ پروانه صادر کرده‌ایم که منطقه اول در شهر تهران شده‌ایم و هزار پلاک نیز در منطقه نوسازی شد و در هفته های پایانی سال شاهد افزایش صدور پروانه هستیم.

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در زمینه بودجه ریزی مشارکتی نیز امسال ۱۴۰ هزار نظر را ثبت کردیم که مشارکت بالای شهروندان را نشان می‌دهد و ما از این پتانسیل در دریافت بودجه استفاده کردیم.

شیری با بیان اینکه در زمینه بودجه توانستیم با ۸۶ درصد تحقق درآمدی رتبه اول را کسب کنیم گفت: منطقه ۱۵ توانست در این ۴ موضوع خوش بدرخشد و امید است بتوانیم بیش از گذشته خدمت کنیم و سرآمد مناطق دیگر باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha