کد خبر 243900
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

بلیت دربی را از اینجا بخرید

بلیت دربی را از اینجا بخرید

دربی ۱۰۴ روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این دیدار از چند روز قبل شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ دربی شماره ۱۰۳ پایتخت روز چهارشنبه ۲۴ اسفند و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. این دیدار که از بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر محسوب می‌شود، مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی فوتبال ایران و آسیا محسوب می‌شود و مخاطبین زیادی مشتاق تماشای این بازی جذاب و مهیج هستند.

یکی از موارد مورد پیگیری مخاطبین فوتبال در این بازی، بلیت فروشی این دیدار و شرایط آن است که در سال‌های اخیر شکل و شمایل متفاوتی گرفته است. زمان باز شدن سامانه بلیت فروشی این مسابقه و همچنین ظرفیت اختصاص داده شده برای تماشاگران هر تیم در این دیدار در سال‌های اخیر محل سوال مخاطبین دو تیم بوده و امسال صحبت‌هایی هم از اولین حضور بانوان در دربی پایتخت مطرح شده است. در بازی رفت برای اولین بار شاهد حضور بانوان در دربی بودیم و احتمالاً در این بازی هم این روند ادامه خواهد داشت. این بهانه اخبار لحظه به لحظه برگزاری دربی و بلیت فروشی این بازی را مرور می‌کنیم:

بلیت‌فروشی این دیدار دقایقی پیش در سامانه بلیت‌فروشی آغاز شد و قرار است در این دیدار ۴۵ هزار تماشاگر حضور داشته باشد.

* تمامی ۴۵ هزار بلیت در نظر گرفته شده برای شهرآورد صد و سوم سرخابی‌ها به صورت کامل به فروش رسید. باید منتظر ماند و دید مسئولان برگزاری بازی ظرفیتی اضافه برای بلیت‌های این دیدار در نظر خواهند گرفت یا اینکه دربی ۱۰۳ با همان ۴۵ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

قیمت بلیت این بازی در جایگاه‌های مختلف به شرح زیر است:
* روبروی جایگاه: ۳۵۰ هزار تومان
* پشت دروازه‌ها: ۲۰۰ هزار تومان
* طبقه دوم: ۱۰۰ هزار تومان
* جایگاه بانوان: ۱۰۰ هزار تومان

سامانه بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر سایت فوتبال تیکت است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha