کد خبر 243839
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

به‌دلیل همزمانی با چهارشنبه‌سوری؛

آیا دربی پایتخت لغو می‌شود! + فیلم

آیا دربی پایتخت لغو می‌شود! + فیلم

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی در خصوص تغییر زمان دربی پایتخت ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تقابل حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر قرار است روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. به دلیل نزدیکی تاریخ این بازی به روزهای پایان سال (همزمانی با چهارشنبه‌ سوری) و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، از مدتی قبل گمانه‌زنی در خصوص تغییر احتمالی زمان این دیدار مطرح شد که مسئولان سازمان لیگ تا شب گذشته واکنشی به آن نداشته و اعلام کردند فعلاً تغییری در زمان بازی قرار نیست اتفاق بیافتد.

با این وجود سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفتگوی تلویزیونی با برنامه شب‌های فوتبالی در این خصوص اظهار کرد: ما موظف هستیم همه بازی‌ها را در تاریخ اعلامی برگزار کنیم اما اگر ملاحظاتی باشد و در مورد آنها تصمیم‌های جدیدی گرفته شود، باید آن را هم اجرا کنیم‌. منتظریم سازمان‌های بالادستی که صلاح برگزاری بازی در تاریخ ۲۳ اسفندماه را می‌دانند، تصمیم خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: هنوز صحبت جدیدی مبنی بر تغییر تاریخ بازی به ما اعلام نشده و در حال حاضر روی همین برنامه هستیم اما اگر قرار بر تغییر برنامه باشد، باید ببینیم جزئیات این تصمیم چیست و متناسب با همان برنامه خود را اعلام کنیم.

از صحبت‌های رئیس کمیته مسابقات لیگ این‌طور برمی‌آید که احتمال لغو دربی روز چهارشنبه و تعویق آن به تاریخی دیگر، بیش از همیشه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha